חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים
שימשה ב-3 השנים האחרונות כמנהלת שיווק אזורית לתחום החיתולים במדינות MEA בקימברלי-קלארק
ההאטה במשק נותנת את אותותיה בצמיחה מזערית במוצרי הצריכה השוטפת (FMCG), המעידה על שחיקה ריאלית במכירות
פסח חלף, ושוק המזון עומד בפני סימן שאלה: האם המיתון יחריף ויגרום לצרכן להעמיס פחות על עגלת הסופרמרקט? בכירי ענף המזון הישראלי - אלכס לנדסברג, גדי לסין, אריק שור, זאב וורמברנד וליעד כהן - מנסים לענות
(עדכון) - מדובר בגידול של 6.5% במכירות לעומת 2007 הרווח התפעולי ב-2008 צמח ב-20% ל-195 מיליון שקל הרווח הנקי צמח ב-25% ל-121 מיליון שקל יריב ארדון, מספר 2 בחברה, פורש עקב אי מינויו למנכ"ל
בפשקווילים שהופצו בערב פסח נטען כי החברות בבעלות דנקנר - כמו סלקום, ישראייר וגולף אנד קו - מחללות שבת שופרסל: "הנושא הוא חלק מתחרות בלתי הוגנת של גורמים אינטרסנטיים בשוק המתקנאים בהצלחתנו"
שור, שייכנס לתפקיד ברבעון האחרון של 2009, יחליף את ליעד כהן שהודיע לפני כחודש על התפטרותו גבר במרוץ לתפקיד על עפר בלוך, לשעבר מנכ"ל חטיבת החלב בתנובה וכיום מנכ"ל נטפים
שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד
אביב לויהעלאת מחיריםחיתוליםטואלטיקהאינפיניה (נייר חדרה)קימברלי קלארק