בעזרת אתר "כמה זה" מצביע "גלובס" על השירותים הלא נחוצים של חברות הסלולר שאחרי ביטולם לא תרגישו בחסרונם
הצעת חוק של עמותת "ידיד" והפורום הישראלי לאחריות חברתית מבקשת לשים קץ לתופעה בה חברות הסלולר גובות עשרות ואף מאות שקלים לחודש על תוכן סלולרי שלאו דווקא הוזמן
השינוי המרכזי השנה - ההפחתה הצפויה בחשבון הסלולר ■ בנוסף נעשה ניסיון לפשט את חשבונות הטלפון, התעריפים במספר תחומים הוזלו, ועלו אלטרנטיבות לחברות הכבלים והלוויין
בשעה שמשרדי האוצר והתקשורת נמנמו, חשבונות הסלולר התנפחו
בתביעה, בהיקף 103 מיליון שקל, נטען כי דמי הגבייה בהם מחוייבים לקוחות בזק שלא שילמו את חשבונות הטלפון במועד - נגבים מבלי שבוצעה כל פעולת גבייה מצד בזק
במסגרת הרפורמה הצרכנית שמוביל משרד התקשורת, חברות התקשורת יחויבו להציג בחשבון הטלפון פירוט מלא, פשוט ומקסימלי של כמות ותשלום עבור שיחות, מסרונים, גלישה באינטרנט הסלולרי ועוד
משרד התקשורת ממשיך ברפורמה ומחייב את חברות הטלפון, הסלולר והאינטרנט לגילוי נאות בחשבון הנשלח לצרכנים
המשרד מתכנן שכל המפעילים יחויבו לציין בחשבון הטלפון את מועד תום תקופת ההתחייבות וכן את גובה הקנס שיידרש המנוי לשלם במקרה שיחליט להפסיק את ההתקשרות לפני תום ההתחייבות
מדובר ביוזמה שנועדה למנוע את המצב שבו לקוחות מחוייבים בתשלום החשבון בטרם ניתנה להם האפשרות לקבל את החשבון לידיהם וללמוד אותו
גבייהגביית יתרהוראות קבעחשבון חודשיחשבון מיםחשבוניות אלקטרוניותכרטיסי אשראימשרד התקשורת