חשבון טלפון

כתבות אחרונות

 

בדיקת "גלובס": הדרך הקלה לצמצום חשבון הסלולר

בעזרת אתר "כמה זה" מצביע "גלובס" על השירותים הלא נחוצים של חברות הסלולר שאחרי ביטולם לא תרגישו בחסרונם

אפרת אהרוני 25.11.2010

הקץ לחיובים התמוהים? הצעת חוק: תוכן סלולרי בהסכמה מפורשת

הצעת חוק של עמותת "ידיד" והפורום הישראלי לאחריות חברתית מבקשת לשים קץ לתופעה בה חברות הסלולר גובות עשרות ואף מאות שקלים לחודש על תוכן סלולרי שלאו דווקא הוזמן

אפרת אהרוני 10.10.2010

איך השינויים שחלו השנה בשוק התקשורת ישפיעו על הכיס שלנו?

השינוי המרכזי השנה - ההפחתה הצפויה בחשבון הסלולר ■ בנוסף נעשה ניסיון לפשט את חשבונות הטלפון, התעריפים במספר תחומים הוזלו, ועלו אלטרנטיבות לחברות הכבלים והלוויין

אפרת אהרוני 07.09.2010

אל תירו בחברות הסלולר

בשעה שמשרדי האוצר והתקשורת נמנמו, חשבונות הסלולר התנפחו

אלי ציפורי 16.07.2010

אושרה ייצוגית נגד בזק: גובה שלא כדין הוצאות גבייה בגין איחורים בתשלום

בתביעה, בהיקף 103 מיליון שקל, נטען כי דמי הגבייה בהם מחוייבים לקוחות בזק שלא שילמו את חשבונות הטלפון במועד - נגבים מבלי שבוצעה כל פעולת גבייה מצד בזק

שירות גלובס 09.03.2010

החל מ-1 בינואר: פירוט מלא של דפוסי הצריכה בחשבון הטלפון

במסגרת הרפורמה הצרכנית שמוביל משרד התקשורת, חברות התקשורת יחויבו להציג בחשבון הטלפון פירוט מלא, פשוט ומקסימלי של כמות ותשלום עבור שיחות, מסרונים, גלישה באינטרנט הסלולרי ועוד

אורלי פלג-מזרחי 30.12.2009

בקרוב בחשבון הטלפון: מועד סיום ההתחייבות וגובה דמי היציאה

משרד התקשורת ממשיך ברפורמה ומחייב את חברות הטלפון, הסלולר והאינטרנט לגילוי נאות בחשבון הנשלח לצרכנים

אורלי פלג-מזרחי 13.09.2009

חברות התקשורת יחויבו ליידע את הלקוח מהו הקנס שיידרש לשלם על הפסקת התקשרות

המשרד מתכנן שכל המפעילים יחויבו לציין בחשבון הטלפון את מועד תום תקופת ההתחייבות וכן את גובה הקנס שיידרש המנוי לשלם במקרה שיחליט להפסיק את ההתקשרות לפני תום ההתחייבות

גד פרץ 07.05.2009

משרד התקשורת: חשבונות הטלפון יישלחו לפני שהלקוחות יחויבו בתשלומם

מדובר ביוזמה שנועדה למנוע את המצב שבו לקוחות מחוייבים בתשלום החשבון בטרם ניתנה להם האפשרות לקבל את החשבון לידיהם וללמוד אותו

גד פרץ‏ 30.03.2009

   12   

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2