בתביעה נדרשת גוגל להתנצל לאור "פגיעה נפשית, תרבותית ומוראלית" בתושבי מצרים והעולם המוסלמי ■ חסמה גישה ביו-טיוב במצרים לסרט שפוגע בנביא מוחמד
הודיעה כי חסמה את הצפייה לסרטון מעורר המחלוקת לתושבי אינדוניזיה והודו ■ חסימה זו מצטרפת לחסימה שכבר קיימת במצרים ולוב ■ "הוידיאו עומד בקריטריונים שלנו", אמרו ביוטיוב
המשחק הראשון שישודר בערוץ היוטיוב של הקבוצה: מול מכבי חיפה ביום חמישי הקרוב ■ באתר שיתוף הווידאו שוקלים להיכנס להסכמים דומים עם קבוצות מאירופה
סדרת המדע בדיוני H ביו-טיוב מתרחשת בעתיד, כשחברת טכנולוגיה מפתחת שבב המאפשר לאנשים להיות מחוברים לאינטרנט 24 שעות ביממה, ללא מכשיר חיצוני
במקרה שהגולש יבחר לדלג על פרסומת הווידיאו, המפרסם לא ישלם על החשיפה
על-פי נתוני קומסקור, מספר הגולשים הייחודים האמריקנים שצפו בתכני וידיאו דרך פייסבוק במהלך חודש יולי עמד על 53 מיליון - קפיצה של 8% לעומת חודש יוני
מנכ"ל אנדמול לשעבר השקיע ב-Maker Studios וב-MediaKraft Networks
אתר שיתוף הקבצים ממשיך להרחיב את פלטפורמת שידורי הספורט שלו; ההסכם הוא לארבע שנים; ישדר גם את המשחקים האולימפיים מלונדון
לאן פנינו מועדות בעידן שבו היוטיוב הפך לערוץ תוכן כל כך משמעותי
חבר להקת רוקפור, יקי גני, בוועידת MAD: "אפשר לעשות אפליקציה או להפיץ בפייסבוק אבל אתה צריך להיות מאוד מיוחד כדי לבלוט מעל מיליוני מוזיקאים בעולם שהם מדהימים לא פחות ממך"
שיא חדש בכלל ביטוח: מאבטח וצלם וידאו ליוו את יו"ר ועד העובדים שניסה לאגד את חבריו ■ בסרטון, שהועלה גם לאתר יו-טיוב, ניתן לראות את אחד המנהלים במקום מבקש מיו"ר הוועד לעזוב את המקום
בראש הרשימה ממשיך להוביל אתר גוגל עם שיעור חשיפה של 90.9%, אחריו פייסבוק עם 71.2%, ובמקום השלישי ממשיך להחזיק אתר יו-טיוב עם 68.1%
הוועד האולימפי הודיע על פתיחת ערוץ YouTube מיוחד, שיעביר שידורים חינמיים מלונדון 2012 במדינות בהן לא נמכרו הזכויות הדיגיטליות של התחרויות
יצחק לאמב מפורטלנד סיפר לחברתו שהם הולכים לארוחת ערב, אך במקום הושיב אותה במושב האחורי של רכבו ונתן לה אוזניות ■ כשברקע היא שומעת את השיר "להתחתן איתך" החל הרכב לנסוע, ומולה הועלו סצנות שונות של הצעות נישואים
מחקר שערך מכון המחקר שילוב עבור גוגל ישראל מצא עוד כי לפרסום ברדיו ובטלוויזיה הייתה ההשפעה הנמוכה ביותר ביחס להשקעה בהם
מתיו גלוזבאך, המנהל האזורי של יו-טיוב, חושש מהכרזת מלחמה על הטלוויזיה ומנסה להנמיך את הלהבות: "אנחנו כן מתחרים על תשומת-הלב של הקהל, אבל בחלק מהמקרים אנחנו גם עובדים יחד עם גופי טלוויזיה" ■ ראיון בלעדי ל"גלובס"
NETFLIX (נטפליקס)אינטרנטאינסטגרם (Instagram)גוגלדוחות כספייםטוויטרטיקטוקסקרפייסבוקרשתות חברתיות