יום שני ללא בשר

פרויקט לקידום הצמחונות של עמותת "חיים בסביבה" של מיקי חיימוביץ'

כתבות אחרונות

 
המחאה ברנואר / צילום: איתי אקנין אנונימוס

בעקבות מחאת הנוצות ברנואר: הדרישות החברתיות שכופפו חברות

מודעות צרכנית למוצרים חברתיים היא תחום שבו לצרכן הישראלי יש מקום לשיפור ■ על רקע מחאת הנוצות במעילי רנואר, "גלובס" בודק אילו מהלכים חברתיים של צרכנים גרמו לחברות עולמיות לעשות שינוי

מיכל רז-חיימוביץ' 22.12.2015

פרסומאים בוחרים: 4 מהלכים שיווקיים ששינו את השוק

‎יעקב הלפרין או בר רפאלי? נסיעה על מונית אלמונית או ממותגת? אנטריקוט ללא רגשות אשם או שינוי אמיתי בצלחת? ■ אנשי פרסום ישראלים בוחרים מהלכים שיווקיים שממוטטים מודלים ארכאיים ושוברים את השוק ואת התפיסה

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2014
שר האנרגיה והמים סילבן שלום ומנכ"ל "מקורות"  שמעון בן חמו / צילום: מיקי לנגנטל

מהלך "יום שני ללא בשר" לא ישתתף בתחרות Effie Awards

בעמותת "חיים בסביבה" של מיקי חיימוביץ' טוענים כי בשונה משנים קודמות, העבודות שעלו לגמר תחרות השיווק נדרשו לשלם סכום כסף לא מבוטל, אך סיכוייהן לזכות פחתו משמעותית ■ הנהלת התחרות: "כפיות-טובה של העמותה"

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2014