לרשת "סופר בונוס" 3 סניפים, ומחזור המכירות שלה עומד על 100 מיליון שקל בשנה
העם שרוצה צדק חברתי יוותר על מדיניות רווחה, כי הוא רוצה בעיקר 20% הנחה
בשבוע שעבר דחה ביהמ"ש בקשת רשת ההלבשה מנצרת, O Mall, לביטול צו איסור השימוש בנכס - שניתן לפני שבועיים ■ O Mall ויינות ביתן הן מבין העסקים שפועלים במרכז המסחרי
בית המשפט אישר בסוף השבוע הסכם פשרה בתביעה ייצוגית נגד שתי רשתות המזון, בטענה כי לא סימנו את מחירי המוצרים לפי יחידת מידה
המבצעים ברשתות השיווק ימומנו ע"י 3 גורמים: חברות החלב, הצרכנים והקמעונאים עצמם
תשקיע 15 מיליון שקל בסניף ייחודי בהרצליה ■ הרשת חתמה את 2010 עם מכירות של 1.47 מיליארד שקל ■ תמחק בקרוב מהרשת את המותג יד יצחק
הסניפים במודיעין ובמעלה-אדומים נרכשו מרשת סופר פלא, אחד הסניפים בנתניה נרכש מרשת מקומית, ואילו סניף נוסף בנתניה הוקם ע"י הרשת עצמה ■ בעקבות המהלך מונה כעת הרשת 19 סניפים
לא פחות מ-50 סופרמרקטים נפתחו מתחילת 2009, ומספר דומה צפוי להיפתח עד 2011 ■ בעוד שהצרכן נהנה מהתחרות הגוברת - הפדיון למ"ר יורד, והריווחיות נשחקת עד כדי סיכון יציבותם של השחקנים הקטנים בשוק
בשיא עונת המבצעים ברשתות המזון, קבלו 3 תובנות כדי לעבור את סערת הקניות בשלום
מהשוואת מחיריהם של 26 מוצרי מזון וניקיון לפסח בין מגה בול, שופרסל דיל, רמי לוי וחצי חינם עולה כי לקוחות רמי לוי ישלמו הרבה פחות על רוב המוצרים ■ מגה בול ושופרסל דיל בתחרות צמודה עם פער קטן לטובת מגה בול
הרשתות השותפות ליוזמה הן מחסני כמעט חינם, מחסני השוק, מחסני להב, א.ב.א ויקטורי, סופר דוש ויינות ביתן ■ הקמת הארגון עשויה לאפשר לרשתות הפרטיות לעקוף את צו ההרחבה להסכם הקיבוצי ברשתות השיווק
הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם
אחרי רמי לוי, טיב טעם ו-AM:PM - גם יינות ביתן, ויקטורי, כמעט חינם, מחסני להב וסופר דוש מתנגדות להחלת ההסכם הקיבוצי על הרשתות הפרטיות
(עדכון) זאת, בעקבות תחקיר "כלבוטק" שהראה כי מפעלים בסין מחדירים פוספט לדגים ■ חלק מהרשתות האחרות ממתינות להנחיות ממשרד הבריאות ■ רמי לוי: ברגע שאקבל את האישור אחזיר את המוצרים למדף
על רקע קרבות המחיר בין רשתות השיווק - גרשון וייסמן, סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול, מדבר על שופרסל, רמי לוי והיחסים עם הספקים ■ "אם היינו נכנסים קודם ל-heavy discount, הפער עם שופרסל לא היה כל-כך גדול"
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
אורי קילשטייןאיציק אברכהןאלקואלקטרה מוצרי צריכהדוחות כספייםצביקה שווימרקמעונאותקרפוררשתות שיווקשופרסל