יפעת מחקרי מדיה: החגיגות סוקרו בעשרות אייטמים בעיתונות ובכ-4.5 שעות זמן אוויר ברדיו ובטלוויזיה
לפי מדד יפעת מחקרי מדיה, חברת טבע זכתה בתקופה זו לסיקור הרחב ביותר בעיתונות מבין החברות (בשווי כ-3.25 מיליון שקל), ונוחי דנקנר זכה לסיקור הרחב ביותר מבין האישים (בשווי כ-2.35 מיליון שקל)
יפעת מחקרי מדיה: נאומו של ברק אובמה בקהיר השיג שווי חשיפה של 3.1 מיליון שקל
ממחקר מיוחד ל"גלובס" של "יפעת מחקרי מדיה" עולה כי בעלי הקבוצות נהנים מחשיפה בשווי מאות אלפי שקלים בחודש רק מהופעה במדורי הספורט ■ ג'קי בן-זקן ואיזי שירצקי סובלים מכך שהם בעלי קבוצות קטנות
"הישרדות" הקדימה את "כוכב נולד 7" ו"מסודרים" ■ 22% מהחשיפה התקשורתית של התוכנית היתה שלילית עקב פרסום הרייטינג הממוצע של הסדרה והרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר לעומת גמר העונה הראשונה
יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור התרכז במעצר עצמו ■ העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבות על פרשת טופז הוא "ידיעות אחרונות" ■ היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט "מקור ראשון"
17% מהחשיפה התקשורתית של התחרות היתה חיובית מובהקת, 26% היתה שלילית מובהקת, והשאר ניטרלית ■ יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור היה סביב נושא השיפוט בתחרות והפקטור שניתן לעבודות
יפעת מחקרי מדיה: שווי החשיפה התקשורתית של ביקור האפיפיור נאמד ב-3.3 מיליון שקל במשך 6 ימים בלבד ■ על אף הרעש התקשורתי סביב הביקור, רק 33% מהחשיפה התקשורתית היתה חיובית
כך עולה מדירוג שערכה ''יפעת מחקרי מדיה'' לחשיפה התקשורתית של תוכניות הטלוויזיה המוזכרות ביותר ובעלות השווי הכספי הגבוה ביותר של חודש אפריל ■ במקום השני דורגה "כוכב נולד" ובמקום השלישי "הישרדות"
יפעת מחקרי מדיה: שר האוצר יובל שטייניץ במקום השני הליכוד מוביל בהיקף החשיפה מול המפלגות האחרות את הרשימה בכללותה סוגר השר במשרד ראש הממשלה, משולם נהרי, שכלל לא התראיין לתקשורת
יפעת מחקרי מדיה: את טבלת התוכניות המובילות בחשיפה במארס מובילות תוכניות הריאליטי - "האח הגדול", "הישרדות" ו"המרוץ למיליון" בטבלה מופיעות גם שתי תוכניות שכלל אינן משודרות כעת - "כוכב נולד" ו"הכל דבש"
יפעת מחקרי מדיה: שווי הסיקור התקשורתי שקיבל ברק עומד על 5.13 מיליון שקל, מתוכם סיקור חיובי למהלך ההצטרפות לנתניהו בשווי של כ-2 מיליון שקל
ממחקר של "יפעת מחקרי מדיה" עולה החשיפה של המשטרה היתה גבוהה פי 3.5 מזו של מד"א ומכבי האש
כך עולה מניתוח של יפעת מחקרי מדיה לקראת הבחירות לבני מגיעה אל קו הסיום עם חשיפה תקשורתית משופרת ברק שואב את כוחו מהסיטואציה הביטחונית עלייה חדה בסיקור של ליברמן בתקופה האחרונה
יפעת מחקרי מדיה: ברק מוביל בסיקור בהקשר לתחום הביטחון, נתניהו מתבסס בתחום הכלכלי, ולבני היא הבולטת ביותר בהתבטאויות בתחום תהליך השלום
המשבר סביב ערוץ 10 זכה בשבועיים האחרונים ל-56 כותרות וכותרות משנה, מתוכן כ-57% כותרות שליליות מובהקות בשווי כספי מצטבר של כ-863 אלף שקל - כך עולה מניתוח של חברת יפעת מחקרי מדיה עבור "גלובס"
חדשותמגזין פירמהמידע תקשורתיעיתונאיםעיתונותתוכן שיווקי