יפעת מחקרי מדיה

כתבות אחרונות

 

שווי הסיקור של חגיגות ה-100 לתל-אביב: 12 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: החגיגות סוקרו בעשרות אייטמים בעיתונות ובכ-4.5 שעות זמן אוויר ברדיו ובטלוויזיה

‎‎יעל גאוני‏ 28.07.2009

טוויטר קיבלה סיקור בשווי של כ-3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2009

לפי מדד יפעת מחקרי מדיה, חברת טבע זכתה בתקופה זו לסיקור הרחב ביותר בעיתונות מבין החברות (בשווי כ-3.25 מיליון שקל), ונוחי דנקנר זכה לסיקור הרחב ביותר מבין האישים (בשווי כ-2.35 מיליון שקל)

‎‎יעל גאוני‏ 26.07.2009

שווי החשיפה התקשורתית של נאום נתניהו בבר-אילן: 4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: נאומו של ברק אובמה בקהיר השיג שווי חשיפה של 3.1 מיליון שקל

‎‎יעל גאוני‏ 16.06.2009

כמה שווה חשיפה תקשורתית לבעלי קבוצות הכדורגל? תשאלו את גאידמק, שחר ושניידר

ממחקר מיוחד ל"גלובס" של "יפעת מחקרי מדיה" עולה כי בעלי הקבוצות נהנים מחשיפה בשווי מאות אלפי שקלים בחודש רק מהופעה במדורי הספורט ■ ג'קי בן-זקן ואיזי שירצקי סובלים מכך שהם בעלי קבוצות קטנות

יניב פוהורילס 12.06.2009

יפעת מחקרי מדיה: חשיפה תקשורתית בשווי מיליון שקל לתוכנית "הישרדות"

"הישרדות" הקדימה את "כוכב נולד 7" ו"מסודרים" ■ 22% מהחשיפה התקשורתית של התוכנית היתה שלילית עקב פרסום הרייטינג הממוצע של הסדרה והרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר לעומת גמר העונה הראשונה

יעל גאוני 10.06.2009

דודו טופז שווה מיליונים: שווי הסיקור התקשורתי של הפרשה בעיתונות - 6.4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור התרכז במעצר עצמו ■ העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבות על פרשת טופז הוא "ידיעות אחרונות" ■ היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט "מקור ראשון"

יעל גאוני 03.06.2009

שווי החשיפה התקשורתית של טקס קקטוס הזהב: 300 אלף שקל

17% מהחשיפה התקשורתית של התחרות היתה חיובית מובהקת, 26% היתה שלילית מובהקת, והשאר ניטרלית ■ יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור היה סביב נושא השיפוט בתחרות והפקטור שניתן לעבודות

יניב פוהורילס 26.05.2009

ביקור האפיפיור: 24% מהחשיפה בתקשורת היתה שלילית

יפעת מחקרי מדיה: שווי החשיפה התקשורתית של ביקור האפיפיור נאמד ב-3.3 מיליון שקל במשך 6 ימים בלבד ■ על אף הרעש התקשורתי סביב הביקור, רק 33% מהחשיפה התקשורתית היתה חיובית

‎‎יעל גאוני‏ 19.05.2009

הבאזז שווה כסף: שווי החשיפה התקשורתית של "האח הגדול VIP" - כ-1.2 מיליון שקל

כך עולה מדירוג שערכה ''יפעת מחקרי מדיה'' לחשיפה התקשורתית של תוכניות הטלוויזיה המוזכרות ביותר ובעלות השווי הכספי הגבוה ביותר של חודש אפריל ■ במקום השני דורגה "כוכב נולד" ובמקום השלישי "הישרדות"

‎‎יעל גאוני‏ 12.05.2009

לנתניהו לקח חודש ימים להוביל את החשיפה התקשורתית בקרב חברי הממשלה החדשה

יפעת מחקרי מדיה: שר האוצר יובל שטייניץ במקום השני ; הליכוד מוביל בהיקף החשיפה מול המפלגות האחרות ; את הרשימה בכללותה סוגר השר במשרד ראש הממשלה, משולם נהרי, שכלל לא התראיין לתקשורת

יעל גאוני 05.05.2009

רייטינג שווה כסף: שווי החשיפה בעיתונות של "האח הגדול VIP" - כ-1.7 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: את טבלת התוכניות המובילות בחשיפה במארס מובילות תוכניות הריאליטי - "האח הגדול", "הישרדות" ו"המרוץ למיליון" ; בטבלה מופיעות גם שתי תוכניות שכלל אינן משודרות כעת - "כוכב נולד" ו"הכל דבש"

יניב פוהורילס 12.04.2009

אהוד ברק ניצח גם בתקשורת: הופיע במהלך השבוע האחרון ב-210 כתבות בעיתונות

יפעת מחקרי מדיה: שווי הסיקור התקשורתי שקיבל ברק עומד על 5.13 מיליון שקל, מתוכם סיקור חיובי למהלך ההצטרפות לנתניהו בשווי של כ-2 מיליון שקל

יעל גאוני 25.03.2009

שווי החשיפה התקשורתית של משטרת ישראל בתקופת "עופרת יצוקה": 12.2 מיליון שקל

ממחקר של "יפעת מחקרי מדיה" עולה החשיפה של המשטרה היתה גבוהה פי 3.5 מזו של מד"א ומכבי האש

‎‎יעל גאוני‏ 15.03.2009

גם בסקרים וגם בתקשורת: החשיפה החיובית של נתניהו - במגמת ירידה

כך עולה מניתוח של יפעת מחקרי מדיה לקראת הבחירות ; לבני מגיעה אל קו הסיום עם חשיפה תקשורתית משופרת ; ברק שואב את כוחו מהסיטואציה הביטחונית ; עלייה חדה בסיקור של ליברמן בתקופה האחרונה

יעל גאוני 09.02.2009

שבוע לפני הבחירות: אהוד ברק מוביל בחשיפה התקשורתית

יפעת מחקרי מדיה: ברק מוביל בסיקור בהקשר לתחום הביטחון, נתניהו מתבסס בתחום הכלכלי, ולבני היא הבולטת ביותר בהתבטאויות בתחום תהליך השלום

יעל גאוני 04.02.2009

סיקור המשבר: 57% מהכותרות בעיתונות על ערוץ 10 היו שליליות

המשבר סביב ערוץ 10 זכה בשבועיים האחרונים ל-56 כותרות וכותרות משנה, מתוכן כ-57% כותרות שליליות מובהקות בשווי כספי מצטבר של כ-863 אלף שקל - כך עולה מניתוח של חברת יפעת מחקרי מדיה עבור "גלובס"

יעל גאוני 02.02.2009

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4