חבילות הגלישה של חברות הסלולר מורכבות, והצרכנים מתקשים להבין אותן ולהשוות ביניהן ■ בעזרת אתר "כמהזה" בודק "גלובס" איך להתאים את החבילה לצרכים, ולמי כדאי לשלם 150 שקל על חבילה ללא הגבלה
בחיוג לכוכבית "כמהזה" (54262*) ניתן יהיה להגיע לכל אחת מחברות התקשורת, מבלי לזכור את מספריהן בנפרד ■ השירות מאפשר חיוג למספר אחיד, בחירה בחברה הרצויה וקישור לנציג השירות של החברה הנבחרת
אילו מסלולים ומכשירים הכי מתאימים לבני-הנוער - שבעיקר מדברים, מסמסים ומאזינים למוזיקה? ■ באורנג' כוללים במחיר החבילה את עלות המכשיר ללא תלות בכמות השיחות ■ בסלקום התמחור הוא הזול ביותר עבור משתמשים כבדים ■ ופלאפון יקרה יותר בכל המסלולים שנבדקו
חברות הסלולר מציעות מסלולי תשלום מראש באמצעות כרטיסי חיוג ■ היתרון: אין הפתעות בחשבון ■ החיסרון: התעריפים גבוהים משמעותית מאלה המקובלים ■ ההבדל בין מחירי כרטיסי החיוב של החברות השונות הוא זניח
"גלובס" השווה בין שני האתרים וגילה כי הוותק של "זאפ" מקנה לו יתרון במגוון המוצרים, באמינות המחירים ובמבחר האפליקציות ■ לאתר "כמה" החדש יש עוד מה להדביק - אך הוא מבטיח לעשות זאת בקרוב
"גלובס" בדק את מחירי המסלולים בחיוג מהבית לפי תעריפי 6 החברות המציעות כיום את השירות ■ בזק בינלאומי מציעה גם את המחיר הזול ביותר למרבים לדבר, יחד עם 012 סמייל ■ ההצעה הטובה ביותר למשתמשים הקלים היא של 013 נטוויז'ן
הישראלים לא פראיירים: לפני רכישת כל מוצר - מטלוויזיית LCD ועד למוצצים לתינוק - הם נוהגים לבדוק איפה יוצע להם הדיל הכי טוב ■ "גלובס" בדק 10 אתרי השוואות מחירים - וחזר עם מסקנות
בגלל מגוון המסלולים כמעט בלתי אפשרי להשוות בין מסלולי המשפחה בסלולר ■ "גלובס" ואתר "כמהזה?" בדקו מה מציעות חברות הסלולר למשפחות - ומצאו כי פרטנר מציעה את המחירים הזולים ביותר
"גלובס" בדק בעזרת אתר "כמהזה" עבור מי העסקה כדאית, ולמי עדיף להישאר בחבילה עליה הוא כבר מנוי
בדיקת "כמהזה?" ו"גלובס" מעלה כי למרות שהמבצעים החדשים משקפים הוזלה לעומת המחירים הקודמים - אף חברה אינה מספקת את המחירים הזולים ביותר בצורה גורפת רוצים לחסוך? תתנתקו עד סוף החופשה
"גלובס", בשיתוף עם אתר "כמהזה", בדק את העלויות של ספקיות האינטרנט בערוצים השונים - בחבילות משולבות, מופרדות ובעסקאות מורחבות, וגילה כי ההתמקחות משתלמת: אפשר להוזיל את התעריפים הרשמיים
החל מהתחייבות לזמן ממושך וכלה במתנה שמחייבת את הלקוח לעמוד בתנאים לא הגיוניים - "גלובס" ואתר "כמהזה?" מספקים 5 דוגמאות למלכודות שמסתתרות בכוכביות של המבצעים בתחום התקשורת
טלוויזיהסלולרספקיות אינטרנטתשתית אינטרנט