לפ"מ

כתבות אחרונות

 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
לפ"מ | לפני כולם

לפ"מ הוציאה למכרז את תקציב בקרת המדיה שלה

עפ"י ההערכות, אם לא ייערך שינוי בתנאי הסף המחמירים, תוכל להתמודד במכרז רק חברת BAKARA, שעורכת את בקרת המדיה ללפ"מ גם כיום

ענת ביין לובוביץ' 05.02.2017
נתי יעקבי / צילום: תמר מצפי

המפרסמים הממשלתיים הגדולים: משרדי התחבורה והמשפטים

142 מיליון שקל השקיעו משרדי הממשלה מאז תחילת הקדנציה בקמפיינים של לפ"מ ■ אילו משרדים הוציאו הכי הרבה, מה מידת האפקטיביות של הפרסום ובאיזו מדיה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2016
שיר אלמליח בקמפיין משרד התיירות/ צילום: מהוידאו

צפו: משרד התיירות בקמפיין חדש וסקסי עם שיר אלמליח

קמפיין "Two Cities One Break" מעודד תיירים מאירופה להגיע לישראל ולבקר בת"א ובירושלים ■ אלמליח מציגה את חיי הלילה ואת חופי הים בת"א ואת האתרים הקדושים בבירה

יוסי ניסן 14.07.2016
גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל לפ"מ עוזב בעוד שבועיים - ועדיין לא יצא מכרז לאיתור מחליף

את מקומו של המנכ"ל הפורש, גדי מרגלית, ימלא בינתיים אחד מסגניו, שלמה עדיאל

ענת ביין-לובוביץ' 07.06.2016
גילה גמליאל / צילום: תמר מצפי

הממשלה הכריעה: הסוף לסטראוטיפים בפרסומי המדינה

הממשלה אישרה פה-אחד את הצעת החוק של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, לפיה כל הפרסומים הממשלתיים בתקשורת יחויבו לתת ייצוג חזותי הולם לגוונים השונים בחברה

לי-אור אברבך 08.05.2016
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית

בעקבות תלונות: הוקפא מכרז לבחירת סגן למנכ"ל לפ"ם

נציבות שירות המדינה מאשרת כי המכרז הוקפא עקב הצורך לבחון מספר סוגיות ■ טענות לניסיון להעדפת מינוי

גד פרץ 08.03.2016
משה איבגי בקמפיין / צילום מסך

חוק השקיות טרם אושר - הקמפיין כבר עלה לנו 7 מיליון ש'

הסכום הוצא על פרסומות בכיכובו של משה איבגי שקראו להפסיק להשתמש בשקיות ניילון ■ פרוטוקולים של הדיונים במשרד להגנת הסביבה מלמדים על הקלות שבה אושרו מיליונים עבור הקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2016
ח``כ חנין זועבי, דיון וועדת החינוך של הכנסת / צילום: ערוץ הכנסת

הכנסת הפיקה 5 תשדירים לשיפור תדמיתה בציבור ב-1.8 מ' ש'

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "הידרדרות תדמיתה של הכנסת מהווה סכנה אמיתית ומוחשית לדמוקרטיה בישראל" ■ האם תשדירי השירות יעזרו לתדמית של הכנסת וחבריה בעיני הבוחרים?

שירות גלובס 15.12.2015

לפ"מ תקים מאגר תמונות שישקף את הקבוצות בישראל

זאת במטרה לשקף את המגוון האתני והתרבותי הקיים בישראל בקמפיינים של משרדי הממשלה ■ מדובר ביוזמה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ■ משרד רה"מ יהיה שותף למימון הפרויקט

לי-אור אברבך 09.11.2015
גילה גמליאל / צילום: תמר מצפי

"כמעט הכול בטלוויזיה ובפרסום צבוע בסטיגמות ואפילו בגזענות"

"אמרו לי שנשות עסקים בפרסומות צריכות להיות בהירות, אחרת זה לא מוכר; זו גזענות לשמה", כך אומרת ל"גלובס" השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, שמובילה מהלך לגיוון ולחיסול הסטריאוטיפים בקמפיינים של משרדי הממשלה

לי-אור אברבך 10.10.2015
נפתלי בנט / צילום: רוני שיצר

ערוץ 10: מקורבו של בנט נבחר להוביל קמפיין של משרד החינוך

משה קלוגהאפט, שניהל עבור בנט מספר קמפיינים, נבחר ע"י לפ"מ להוביל את הקמפיין החדש של משרד החינוך ■ ערוץ 10: המהלך חוקי אך "מריח לא טוב" ■ משרד החינוך: "משה קלוגהאפט הוא אסטרטג ותיק ומוערך"

שירות גלובס 01.09.2015
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

לפרסום ממשלתי דרושה: "מאמא לא אשכנזייה, אדריכלית בהירה"

הפרסומאי יוסי לובטון תוקף בריף פרסומי של לפ"מ, ובו הנחיות ליהוק גזעניות: "משרדי הפרסום חייבים לקחת אחריות חברתית" ■ לפ"מ: "לובטון מנסה לנגח אותנו. הוא לא היה מעז לעשות את זה ליהושע, לאדלר או למקאן"

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2015
חנה רדו / צילום: איל יצהר

המשנה למנכ"ל מקאן: "לעצור את הדיקטטורה של לפ"מ"

חנה רדו יוצאת נגד השיטה שלפיה תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם יוצאים למכרז ■ לפ"מ מגלגלת תקציבי פרסום בהיקף של כ-118 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2015
גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי

"משרדי הפרסום הם ספינות עבדים. לא נתתי לבתי לעבוד שם"

גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2014
חממת הסטרט-אפים Oasis 500 בירדן / צילום: רויטרס

מהם הרגלי צריכת המדיה של הציבור הערבי בישראל?

מחקר של לפ"מ חושף את הרגלי צריכת המדיה במגזר הערבי, ומראה כי האינטרנט הוא המדיום שזוכה לחשיפה הגבוהה ביותר, כשבראש אתר פאנט ■ פייסבוק פופולרי, ו"ידיעות" מצליח להתחרות בפופולריות של העיתונות בערבית

לי-אור אברבך 16.09.2014

מכרז הפרסום של רכבת ישראל יפורסם עד סוף השנה

מאז הפרידה מראובני-פרידן לפני מספר חודשים, תקציב הפרסום של הרכבת מתנהל באמצעות משרד הפרסום פיגמנט, אך עד כה טרם פורסם מכרז חדש

ענת ביין-לובוביץ' 25.08.2014

   123456   

   נמצאו 86 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6