מוטי רייפ

מוטי רייף / צלם: בן יוסטר
מפיק ישראלי

כתבות אחרונות

 
בונו / צילום: רויטרס

מסכמים שנה: אלה היו האירועים הבולטים בתרבות ב-2014

הפצת האלבום של U2 למנויי אפל, אייל גולן ופרשת הקטינות, סערת עמיר בניון ועוד

שרון מולדאבי, ניר קיפניס, חגית פלג-רותם, יעל בן ישראל, מתן שירם ורון שוורץ 31.12.2014

עסקים כרגיל: שבוע האופנה "גינדי ת"א" ייפתח ב-9 במארס

לקראת שבוע האופנה "גינדי ת"א", שיתקיים בהשקעה של כ-7 מיליון שקל, מדבר המפיק מוטי רייף על הפוטנציאל הכלכלי של שוק האופנה המקומי ועל מנור גינדי, מבעלי נותנת החסות גינדי השקעות, ששמו נקשר ב"פרשת הקבלנים"

יעל בן ישראל 20.02.2014

השיחה: מוטי רייף גאה להציג

מי הגיע להקרנת הסרט הדוקומנטרי "המסלול של מיס עולם - סיפורה האמיתי של לינור אברג'יל" בסינמטק? ■ איזה אירוע ציין דורון סבג במלון המשפחתי ארטפלוס? ■ ומי השיק אחרי 10 שנים של הכנות את מוזיאון "הרעות" לזכר לוחמי הפלמ"ח?

מיכל גלנטי 13.01.2014

מפגן העוצמה של עפרה שטראוס

למה הגיעו גליה מאור, סמדר ברבר-צדיק ופנינה רוזנבלום לבית קרן הישג בת"א? ■ אילו בכירים בשוק ההון רקדו בהופעה של דני רובס? ■ ולמי ג'ייסון אריסון חילק תעודות?

מיכל גלנטי 08.10.2013

מדגמנים אגו: שבוע האופנה של ת"א מתפצל לשני אירועים

עוד לא חלפה שנה מאז נוסד שבוע האופנה בת"א, וכבר הוא מתפצל ■ היזם אופיר לב מחזיק בתמיכה ממשלתית ועירונית, ומוטי רייפ מקבל חסות מגינדי ת"א

חגית פלג-רותם 23.10.2012

השיחה: אתי וגבי רוטר מביאים את הסתיו

מי הגיע לתצוגת האופנה העונתית של קסטרו? ■ את מי פגשה סוניה לבנת בסניף H&O ברחוב יגאל אלון בת"א? ■ וגם: עם מי פותח מוטי רייף את הבוקר?

מיכל גלנטי 20.08.2012

יוני סער: "שופרסל לא הייתה צריכה להוריד מחירים"

(עדכון, הראיון המלא) - יוני סער, בעלי חברת השיווק הישיר פרומרקט, יוצא נגד ה"טרור" של הצרכנים שמופנה למפרסמים הגדולים: "זה לגיטימי לא לקנות משהו כי הוא יקר, אבל אי-אפשר לתרגם את זה לכוח טרוריסטי שלפיו חברות מתנהלות"

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2012

מוטי רייף: "פרומרקט הם הסופרמרקט, אני המעדנייה"

אחרי הפרידה מאבוט-המאירי והחבירה לפרומרקט, מוטי רייף ממשיך לטפח חלומות על ריאליטי נטול עריכה, שבוע אופנה עם קניינים יהודים מהעולם ומסיבות פרימיום למאיון ■ "הרבה זמן לא עבדתי מול מישהו שהצליח לגרות אותי אינטלקטואלית"

חגית ברונסקי 16.02.2012

מוטי רייפ מקים בית הפקה חדש בשיתוף עם פרומרקט

בית ההפקה החדש יתמקד בהפקות טלוויזיה ואינטרנט לקידום ערכים חברתיים, הפקות פרויקטים כגון שבוע האופנה בת"א והפקות אירועי יוקרה לקהל פרטי ומסחרי

רועי ברק 24.01.2012