תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007
אחרי ההצלחה השיווקית של מולר, טרה משיקה את מותג הבית החדש בהשקעה של 6 מיליון שקל ונערכת לקרב עם תנובה ושטראוס בדרך להשבת נתחי השוק שאיבדה בחלק מהקטגוריות המנכ"ל: "אנחנו כאן לטווח הארוך"
בשנה שבה חברת טרה רשמה הצלחה עם החדרת המותג הבינלאומי מולר, היא שילמה על כך מחיר כבד ביתר הקטגוריות בשוק החלב הערכות בענף: המותג מולר הפסדי טרה בתגובה: "התגובות למותג מולר ולמוצרים בשוק הם מעבר לציפיות"
מי היו ההצלחות והכישלונות השיווקיים של 2008? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי עונים ל"גלובס" בין הכשלונות השיווקיים של השנה החולפת: ארקדי גאידמק, ציפי לבני, המותג אדום אדום ובית ההשקעות פריזמה
שוק החלב בישראל רשם מתחילת השנה צמיחה מרשימה של יותר מ-16%, אך זו נובעת לא מעלייה בצריכה אלא כתוצאה מהתייקרות המוצרים טרה, שהשקיעה את כל מרצה במותג מולר, יורדת בקטגוריות האחרות
מדובר בחברה בת של שטראוס גרופ בשטראוס לא מעוניינים לשנות את מבנה האחזקות בחברה עמדתה של שטראוס עשויה להעיב כעת על שיתוף-הפעולה המקצועי בין שטראוס לדנונה