הזמנתם טלוויזיה חדשה? החלפתם צמיגו? קניתם צעצוע לילד? משכורת נטו שלמה בשנה מופנית למסים העקיפים שאנו משלמים על מוצרי צריכה ■ בסך-הכל, בתוספת מסים על רכב ודירה, שני שלישים מההכנסה נטו שלנו הולכת למסים
הרבה עסקים קטנים בנויים על מוצר אחד בלבד ■ הסיכון: המוצר נכשל, העסק נסגר ■ אבל יש גם יתרונות כמו השקעה כספית פחותה, התמקדות והרבה פחות כאב ראש ■ האם זה כדאי? ■ ויש גם 10 טיפים לשיווק נכון
מלבד פעילות המותג קרליין בארץ ובחו"ל, הרכישה כוללת גם את כל הפעילות באמצעות החברה-הבת אגיס הפצה ושיווק ■ כמו כן כוללת העסקה גם 50% ממניות חברת דנאגיס, זרוע ההפצה של מוצרי קרליין בישראל
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים
נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008
ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום
מכירות מוצרי הצריכה ברשת הסתכמו ב-903.9 מיליון שקל נתח השוק הכספי של רמי לוי גדל בשנה החולפת ב-38% ל-2.9% כפי שחשף השבוע "גלובס", הרשתות העצמאיות התחזקו ב-2008 על חשבון הרשתות הגדולות
שהם 1.03 דולר למניה, זאת לעומת צפי לרווח של 98 סנט למניה ההכנסות עלו ב-9% והסתכמו בסוף הרבעון ב-22 מיליארד דולר, לעומת תחזיות האנליסטים שצפו כי החברה תרשום הכנסות של 21.68 מיליארד דולר
אשראי צרכניגולן טלקוםהעלאת מחיריםמזוןמחירי המזוןמס קנייהסטורנקסטקמעונאותרשתות שיווקשיווק