מזון יבש

כתבות אחרונות

 

בדרך להוזלה? נתניהו יביא לאישור רפורמה ביבוא מזון

מסתמן כי במסגרת המתווה תתאפשר פתיחה של השוק ליבוא מאסיבי של מוצרי מזון ע"י אימוץ הנוהל הקיים באיחוד האירופי ■ היוזמה צפויה לעבור סופית עד תחילת אוגוסט, מה שלא הפריע למשרד ראש הממשלה להוציא את ההודעה ערב הפסח

לילך ויסמן 13.04.2014

בדיקת "גלובס": מזון דיאטטי יקר ממזון רגיל ב-10% בממוצע

מוצרי מזון דיאטטיים, מופחתי שומן ונטולי סוכר יקרים יותר ממוצרים רגילים, כשהפער מגיע גם ל-30% ■ מבדיקת אתר "פרייסל" עבור "גלובס" עולה כי במשקאות ובמוצרי חלב ההבדלים נמוכים מאשר במוצרי המזון היבש

מיכל רז-חיימוביץ' 09.02.2010

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

בדיקת "פרייסל" עבור "גלובס": סל המזון לחג זול יותר מבשנה שעברה

הסל הזול השנה נמצא אצל רמי לוי ומשקף ירידה של 13% לעומת הסל בשנה שעברה ■ גם במגה בול ובשופרסל דיל ירדו המחירים ■ חצי חינם היא היקרה בהשוואה, ובמחיריה לא חל שינוי ■ הפער בין הסל היקר לזול: 30%

מיכל רז-חיימוביץ' 14.09.2009

מנכ"ל אסם על כניסת סנו לתחום המזון: "לכל אחד כדאי לעסוק במה שהוא מבין"

מנכ"ל אסם אינטרנשיונל, גד פרופר: "סנו מתמחה בענף חומרי הניקוי, והייתי מציע להם להעמיק את התמחותם בענף זה; אני מאמין ומקווה שההשפעת המשבר עלינו תהיה בשוליים ונספוג לא יותר מירידה קלה במכירות"

אילנית חיות 04.05.2009

אסם ושטראוס, מאחוריכן: אפ-טוטל קורפוריישן של סנו משיקה את סדרות החטיפים הראשונות במזון היבש

משיקה את המותגים קראנצ'וס וצ'יפסונים, שייכנסו בימים הקרובים למדפי הרשתות ובראשן לשופרסל ויתחרו במותגי אסם ושטראוס ; הסדרות הראשונות מעוטרות בדמויות וחתימות של שחקני קבוצת הכדורגל ברצלונה

אילנית חיות ‏ 03.05.2009

אסם, מאחורייך: חברת סנו נכנסת לראשונה לתחום המזון היבש

סנו רכשה מפעל והחלה לייצר מותג פרטי עבור שופרסל ; במקביל היא נערכת להשקת סדרת חטיפים מלוחים עם מותג משלה ; המנכ"ל אלכס לנדסברג: "אנו לומדים מהחברות הרב-לאומיות כגון פרוקטר אנד גמבל ויוניליוור"

אילנית חיות 20.04.2009

דירוג המותגים השנתי - מזון יבש: אסם ממשיך את מגמת ההתחזקות

המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון ; המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת

אילנית חיות 24.03.2009

   12   

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2