מחירי הפרסום

כתבות אחרונות

 

מדד הפרסום לרבעון הראשון של 2013 מראה נתונים מעודדים

ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

הליך הפרה נגד קשת על הנחות בפרסום לערוץ 24

בתוך כך, הרשות השנייה דחתה סופית את בקשת קשת לשדר בערוץ 2 את גמר התוכנית "אייל גולן קורא לך"

לי-אור אברבך 13.02.2013
רשות התחרות | לפני כולם

רשת: להכריז על חברת בקרת המדיה BAKARA כמונופול

לטענת זכיינית ערוץ 2, חברת בקרת המדיה מעבירה מידע סודי לגבי עסקאות פרסום בין לקוחותיה ופוגעת ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2013

עולה אבל לאט: מדד הפרסום מצביע על התאששות קלה בענף

היקפי הפרסום עלו מעט, מספר ההפקות בטלוויזיה נמצא בעלייה, וגם הביקוש לעובדים רשם מגמה חיובית ■ מצד שני, אפקט המחאה החברתית עדיין לא פג

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2012

ענף הפרסום ממשיך לסבול מהמחאה - אך הצניחה נבלמה

מדד הפרסום ממשיך להצביע על רמת פעילות נמוכה ברבעון האחרון ■ המפרסמים הגדילו את הפרסום, הפקות הטלוויזיה התרבו, אך מחירי הפרסום בשפל של 7 רבעונים ■ על האופטימיות מעיבה גם האפשרות של התחדשות המחאה בקיץ 2012

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2012

אפקט המחאה: מדד הפרסום בישראל צנח לשפל של 5 שנים

המדד שמשקף את פעילות ענף הפרסום חזר לרמה דומה לזו שהיה בה לאחר המשבר הכלכלי ב-2008 ■ הביקוש לעובדים צנח ברבעון הרביעי ב-28%, וכל יתר הפרמטרים גם הם ירדו ■ האם ההתאוששות היחסית בדצמבר מסמנת שינוי מגמה?

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2012

מדד הפרסום בישראל יורד זה הרבעון השני ברציפות

הביקוש לעובדים בחברות הפרסום נמוך, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בירידה, וההוצאה על פרסום במשק מסמנת רק כיוון אחד - למטה ■ דינמיקה של תעשייה בהקפאה

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2011

זכיינית ערוץ 2 רשת מבקשת להעלות את מחירי זמן האוויר לפרסום ב-10%

בחברות המדיה לא מתרגשים: "אף אחד לא מתייחס ברצינות למחירונים, עם הזכייניות זה תמיד עניין של מו"מ" ; רשת: "העלנו את המחיר דרסטית כי רמת הביקושים הולכת וגוברת"

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2009

זכייני הטלוויזיה יוזמים מהלך של הפחתת עמלות היתר והעלאת מחירי הפרסום

ברשת רוצים לקצץ בכ-30% מעמלות היתר, ובערוץ 10 רוצים להורידן לאפס ; בכיר בערוץ 2: "כל עוד הרווחנו, שיעור עמלות היתר לא היה מהותי. היום, כשכולם מפסידים, צריך לחשוב מה עושים בנושא - שאיבד פרופורציה"

יעל גאוני 19.11.2008

   12   

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2