לקבוצה צורפו גם שי דוידור, הבעלים של חברת אקספיריוס, ומיכל דבורצקי, לשעבר המשנה למנכ"ל גיתם BBDO ולשעבר מנהלת האסטרטגיה של סלקום
דבורצקי הצטרפה לגיתם לפני כ-5 שנים לאחר שפרשה מסלקום, שם ניהלה את מחלקת האסטרטגיה ואת מחלקת קשרי הלקוחות בשנה האחרונה ליוותה דבורצקי את מיזוג חברת האינטראקטיב אל תוך פעילות גיתם
לפני כשנה החליטו בגיתם לאחד בין מחלקת האוף-ליין והאון-ליין בראיון ל"גלובס" מסבירה המשנה למנכ"ל מיכל דבורצקי איך יעבוד המודל החדש, ולמה בישראל עושים קמפיינים טובים אבל לא כאלה שמוציאים ממנה "וואו"