חוגגים "הגעה ירוקה לעבודה" - אך נותנים הטבה כדי שנגיע באוטו
מישהו באוצר חזר מהחג עם יד מחוזקת לסחיטת לימון המסים
שבע שנים לאחר הכרזת הממשלה על "ניתוק התלות בנפט" ועל מעבר לתחבורה ירוקה, המצב על כבישי הארץ אפור ומפויח ■ לפחות בחזית הגז הטבעי, העניינים מתחממים
שוק הרכב צועד לכיוון נקי יותר, אך לא בהכרח זול ונגיש יותר
בינואר יצאו לשוק כלי רכב רבים מ"שנת הבציר" 2010 ו-2011. באותה תקופה חלו בשוק הרכב הישראלי לא מעט תהפוכות: נישות חדשות (מכוניות מיני, ג'יפונים) כבשו את השוק, פלח רכבי היוקרה עבר טלטלה, וכך הלאה
הבעיה של שוק הרכב: מס גבוה והטבות מופלגות לכלי רכב צמודים
את ההתמכרות לדלק לסוגיו רוצים להמיר כאן בהתמכרות לגז
כותב בהבהרה כי "אין בכוונתו להציע פתרונות נוספים להפחתת השימוש ברכב באמצעות הוצאות הדלק"
מס הקנייה על המכונית בישראל הוא בגדר "גם וגם" ולא "במקום"
את עיקר ה"תרומה" סיפק המיסוי על דלק שהסתכם ב-17.5 מיליארד שקל
המחירים עדיין לא השתנו מהותית אבל מעל 21 אלף כלי רכב חדשים עלו על הכביש ביולי ■ דחפו את כלל המסירות ליותר מ-133 אלף
ניידות אינה מותרות, יש הכרח לכונן מפעל תחבורה ציבורי
במחירונים שיפורסמו מחר רוב יבואנים יספגו, בינתיים, את ההתייקרות ■ מחירון דלק רכב מיישר קו עם טויוטה ולא מייקר את המשפחתית פורד פוקוס
תאריך עדכון "המס הירוק" נמצא ממש מעבר לפינה, אבל עד כה אין ודאות לגבי מחירי הרכב החדשים ■ לטובת קוראינו, שמנסים למצוא את דרכם בסבך הרגולציה - כל השאלות והתשובות
חודשי שיא הקיץ הרגועים מסורתית הפכו להיפר-אקטיביים בעקבות שינויי המס המתקרבים ■ מה יקרה ליחסי הכוחות בענף הרכב? נצטרך כנראה לחכות לרגע האחרון
הייקור נובע מעדכון "המס הירוק" ומהחלטה להקטין את הפחת על כלי רכב לחברות הליסינג שהתקבלה אמש בועדת הכספים ■ וגם: חברות הליסינג החלו לחלט את רכבי הליסינג של עובדי חברת אלווריון, שנקלעה לכינוס נכסים
טסלהיבוא רכבמכוניות היברידיותמכונית חשמליתמכירות כלי רכבמס קנייהמסיםמסירות רכבמשרד האוצרשוק הרכב