שר התחבורה: "פרויקטים של תחבורה ציבורית נמשכים הרבה זמן, כי הרבה דברים צריכים לקרות כדי להתניע אותם"
אין מדיניות תכנון חברתי, המדינה אינה אוספת נתונים ואינה יודעת מה צרכי הציבור לדיור, נציגי הציבור אינם שותפים בקבלת החלטות ואינם נותנים לערים להשפיע על התכנון הנוגע ישירות לחיי תושביהן
בתערוכה שנערכה בברצלונה בשנה שעברה השתתפו כ-200 ישראלים מקרב השלטון המקומי והקהילה הטכנולוגית
הנתונים הנמסרים לגבי האופניים החשמליים מספרים סיפור אחר
מושגי העירוניות נכנסו לשיח של המנהיגות המוניצפלית, אך בינתיים הם רק ססמאות
פתיחת הפקק בפחות מ-3 מיליון שקל: למרות היתרון בתשתיות למכונית, האופניים הגיעו מהר יותר מהמכונית במסלול בין רמת השרון לקריית עתידים
שיחה עם איציק ברוורמן, ראש עיריית פתח תקווה, אשר חושש ששכונת "אם המושבות" תהפוך לסלאמס
קובי כחלון, סגן ראש עיריית ירושלים, על הרכבת הקלה בת"א: "אני יכול להבטיח להם שהולך להיות לא נעים, שאנשים יפגעו, שעסקים יסבלו, אבל הסוף ידוע והוא סוף טוב"
מה מבינים ראשי ערים, שרים ואנשי עסקים שנוסעים רק במכונית
יש פתרון זול ופשוט יותר מהרכבת הקלה. אז מדוע זה לא קורה?
הרכבת הפעילה השנה קווים מיוחדים ביום העצמאות ולא שבתה כמעט בפסח, שנפל השנה על סופי שבוע
שרונה, מתחם התחנה בת"א, הנמל החדש והנמל ביפו, סובלים מתלות בתיירות במקרה הטוב, ומשממת אמצע השבוע וסגירה במקרה הרע ■ האם יש להם סיכוי להציל את עצמם מהגורל העגום של מתחמים המסבים הפסדי עתק לשוכניהם?
קרקע במחיר למשתכן לא תוסיף לבדה את סוג הדיור שבאמת חסר
על רקע תוכנית הפיתוח הגדולות בישראל, מזהירה ד"ר אינגבורג רוקר מהארוורד, אדריכלית המייעצת לערים בנוגע לתוכניות פיתוח עתידיות, כי "ככל שהפרויקט גדול יותר, הטעות יכולה להיות, כמובן, חמורה בהרבה"
ביקור בית אצל אליעזר בלשה ■ "מי יכול על בתי הזיקוק? מה תעשה העירייה - תטיל קנסות? תסגור? אפשר על תעשייה קטנה, אבל מי יעז לגעת במפעלים הפטרוכימיים?"
אדריכלות