מה גורם לנתיבות להישאר "עיירת פיתוח" כמו בשנות ה-50
חיסיון על היתר בנייה הוא הזכות לפרטיות שכל אחד רוצה בה
מרק מקגאן, סמנכ"ל אובר למדיניות ציבורית: "ביום ממוצע מבצעת החברה 4 מיליון נסיעות, ויש לה 12 מיליון נהגים בעולם"
הרב יהודה סילמן העביר שיעור תחת הכותרת "הזכות של הרבים למנוע נזקי שכנים ומכירת דירה לחילוני בשכונה חרדית" ■ "אנחנו חייבים זאת בשביל התורה והחינוך של הילדים שלנו, שלא יהיו פה טלוויזיה ואינטרנט"
מה נרוויח ממס מיוחד לדירות יוקרה? כלום. מה נרוויח ממיליונרים בעיר? הרבה
הידד לרפורמת התעריפים! היא תממן אוטובוסים מיותרים
הנתונים על מסירת מכוניות חדשות שוברים שיאים, כך לפי דיווחי יבואניות הרכב, דבר שמעיד לכאורה שמספר המכוניות הפרטיות בישראל אינו יורד ■ מה מסביר את הירידה העקבית בשימוש בנתיבי איילון?
שיחה עם סגן ראש עיריית שיקגו, סטיב קוך: "עיר היא עסקה שאינה נחתמת לעולם. העבודה כאן לעולם לא נגמרת"
במקום לדבר על "חוק השבת", צריך לדבר על החזרת הצריכה למקומה הטבעי
כמה חוסכים תושבי ערים מ"הנחה בארנונה" שנותנת להם עירייה
הסובסידיה לחברות האוטובוסים מעודדת שירות רע, וחוץ מזה: מדוע הן מסתירות נתונים?
פרופ' קווין ליידן, החוקר את הקשר בין הסביבה הבנויה לבין האושר אישי, מסביר איפה כדאי לכם לגור ומה מאפיין שכונות נחשקות ■ ראיון ל"גלובס נדל"ן"
עיריית ת"א הייתה יכולה בקלות לעודד עסקים עצמאיים. למה היא לא עושה זאת?
פרויקט מיוחד על שינוי ייעוד הקרקע: מבני תעשייה שהופכים לדיור מוגן ומעונות סטודנטים, שימוש ציבורי שהופך למלון יוקרתי - וזו רק ההתחלה
תערוכת העיר החכמה בברצלונה משכה אליה מבקרים רבים ומציגים. החדשנות היזמית פינתה את מקומה למודלים משוכללים של רעיונות קיימים
חושבים שהקלה בפקקים תפתור לכם את הבעיות? תחשבו שוב
אדריכלות