מנטוס

מותג מסטיקים וסוכריות של ליימן שליסל

כתבות אחרונות

 
ונסה מורטודירכיו / צילום: איל יצהר, גלובס
ממתקים | ראיון

מנהלת המכירות העולמית של מנטוס: "הצרכן הישראלי לא נאמן, וזה החלק הכי קשה במשחק"

מנהלת המכירות העולמית של מותג הסוכריות והמסטיקים מנטוס מהולנד, שמשווק ב-130 מדינות, מספרת ל"גלובס" על השוק הישראלי, המתחרים והצרכן הישראלי לעומת הצרכנים בחו"ל

מיכל רז-חיימוביץ' 28.11.2019
יוניברסל מקאן | לפני כולם

יוניברסל מקאן ומדיה קום במכרז על נתח מליימן שליסל

החברה עורכת מכרז על תקציבי המדיה של מנטוס וטופיפי ■ על-פי הערכות, היקף שני המותגים יחד עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 09.11.2014
ליימן שליסל | לפני כולם

השקה מוצלחת: מסטיק מנטוס פגע באורביט וב-MUST

הנסיקה בנתח השוק של מנטוס חלה לאחר השקת מנטוס 3D בפברואר ■ מנטוס תפס את המקום הרביעי בשוק המסטיקים ומתכנן לתפוס את המקום השלישי

אילנית חיות 03.09.2012

שופרסל - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-467 אלף דולר

דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר

נתי יעקובי 06.09.2009