נציגי אמזון נפגשו היום בת"א עם ספקים ישראלים וחשפו בפניהם טפח ממודל הפעילות הצפוי • במרכז ההדרכות: לוחות הזמנים למשלוח • במהלך הפגישה נחשפו פרטים נוספים על הפעילות המתוכננת וכן שצוות ישראלי מנהל את הפעילות מברלין
לאחר שבשבוע שעבר הודיעה ענקית הקמעונאות כי היא פותחת פעילות בישראל, היום ייפגשו נציגיה עם מוכרים בתעשייה הישראלית במגדל עזריאלי שרונה • ככל הידוע, מטרת הפגישות היא גיוס והרחבת מצבת המוכרים הישראלים שימכרו באמזון בישראל והצגת מידע עבורם על אופן הפעילות
עד היום פלטפורמת המכירה יועדה לחו"ל, כך שהחנויות של המוכרים הישראלים פעלו באנגלית בלבד • לאור הפנייה של אמזון בנוגע לפעילות המקומית, החלו מוכרים ישראלים לתרגם את החנויות שלהם לשפה העברית • עם זאת, המטבע בו ניתן לשלם עדיין אינו מקומי
בדומה לארה"ב, שם אמזון מכתיבה את קצב השוק ואת הסטנדרטים בו, גם הקמעונאיות המקומיות יצטרכו למהר ולהתאים את עצמן לשינויים הצפויים - ומי שלא תפעל כך, תידחק החוצה • כל ההזדמנויות והאיומים הצפויים לקראת כניסתה של ענקית המסחר המקוון לישראל
מנכ"ל אתר פארם: "ברור שאמזון יכולה לתת לאתרים קטנים יותר חשיפה וטראפיק, אבל האתרים יצטרכו לשלם על החשיפה הזו" • יצרן קוסמטיקה ומזון: "יש למוצרים שלנו תקנים אירופאים, ואמזון דורשת שנביא עוד אישורים. זה יעלה לנו עשרות אלפי שקלים"
איך תשפיע הכניסה של אמזון על השוק הישראלי, מי יכול לנצל את המצב, והאם לרשתות האופנה יש סיבה להיות בלחץ? • ההודעה על כניסת אמזון לשוק הישראלי הרעידה היום את הענף - זה כל מה שחשוב לדעת על הצעד ועל המשמעויות שלו • ניתוח
במהלך הלילה קיבלו מספר ספקים ישראלים זימון בעברית ע"י אמזון להוסיף תוכניות שילוח ללקוחות ישראלים תחת השם "Local Delivery" • עם זאת, ככל הידוע עדיין לא מדובר בהקמת מרכז לוגיסטי בישראל • בעקבות ההודעה, מניות הקניונים נופלות בבורסה בת"א
ענקית המסחר המקוון העלתה תמונה של שמלה למכירה, אך שכחה לרטש ממנה את הקליפסים שהחזיקו את הבגד באופן מחמיא יותר על הדוגמנית
קמעונאית האופנה אסוס נלחמת במחזירי מוצרים סדרתיים, משפרת את הצד הלוגיסטי ומרעננת את היצע המותגים: "זיהינו מספר דברים שאנחנו יכול לעשות טוב יותר, ואנחנו פועלים בהתאם"
אמזון תשקיע 800 מיליון דולר ברבעון השני כדי לחתוך את זמני המשלוח במועדון אמזון פריים - מיומיים ליום אחד בלבד
שווי החברה בסיום המסחר עמד על כ-940 מיליארד דולר, לאחר שמניית אמזון עלתה ב-29% מתחילת השנה • צופה כי הכנסותיה ברבעון השני יהיו בטווח של 59.5-63.5 מיליארד דולר, המשקף צמיחה של 13%-20% לעומת הרבעון השני אשתקד
חברת קרוגר, שמפעילה את רשת הסופרמרקטים הגדולה בארה"ב שבה 2,764 סניפים, מנסה להמציא את עצמה מחדש ולהפוך ל"חברת טכנולוגיה שבמקרה מוכרת מזון"
למרות הפוטנציאל העצום שגלום בכך, שיעור היצוא האישי מישראל באמצעות הרשת אינו גבוה בהשוואה ליבוא • עד לאחרונה, היו קיימים חסמים שונים שהקשו על הפעילות • מהם הפתרונות החדשים, שמקלים על היצואנים הקטנים
פלטפורמת המסחר המקוונת דיווחה כי הכנסותיה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-54 מיליון דולר בלבד, צניחה של 82% לעומת הרבעון המקביל אשתקד • הזהירה כבר בפברואר כי פעילותה נפגעה מהחמרת הרגולציה באירופה ובבריטניה בשנה האחרונה • המניה השלימה נפילה של 80% מהשיא אשתקד
ההכנסות הסתכמו ב-53.9 מיליון דולר • מספר המשתמשים הפעילים נחתך ב-55% ל-97,921 בלבד • הסיבה העיקרית לירידה היא רגולציה שנכנסה לתוקף באירופה לפני כשנה
החברה הבריטית הכריזה על שינוי במדיניות ההחזרות שלה • פרק הזמן להחזרת פריטים הוארך מ-28 יום ל-45 יום
עלי אקספרסSHEINאמזוןבוקינגטרמינל Xמועדוני צרכנותקמעונאותקניות באינטרנטשופ אנליטיקסשופרסל