מדי שנה הופך הפסטיגל למטחנת כסף יותר ויותר משומנת: לצד מחירי הכרטיסים הגבוהים הולך ופורח שוק מרצ'נדייז, שנועד לנפח עוד ועוד את ההוצאות של ההורים
וויין רוני הוא השחקן הכי פופולארי בליגה האנגלית, לפחות אם נתוני מכירות החולצות העולמיים יכולים להכריע את הסוגייה הזו; פרננדו טורס, חלוץ צ'לסי, במקום השני
מחקר של sport+markt מצא כי 10 שווקי הכדורגל הבכירים באירופה גייסו בשנה החולפת 727 מיליון אירו ממכירת מוצרים רשמיים; מנצ'סטר יונייטד רשמה ירידה של 10% במכירות
האם יש נוסחה לבניית מותג לילדים? ■ באילו גילאים נמצא הצרכן הפוטנציאלי הכי רווחי? ■ כיצד פוקימון ו-Webkinz שינו את השוק - ומהו האתגר הבא שעומד בפני תעשיית הילדים?
ליגת הבייסבול צפויה לסיים את 2010 עם הכנסות בסך 2.75 מיליארד דולר ממרצ'נדייז; מובילה על ה-NFL, שמסתפקת ב-2.70 מיליארד דולר, וגם על ה-NBA וה-NHL
ה-NCAA, ארגון ספורט המכללות הארצי, אחראי על מכירת מוצרים רשמיים בהיקף של 4.3 מיליארד דולר ב-2008 - שני רק לליגת הבייסבול שההכנסות שלה מתחום זה הגיעו ל-5.1 מיליארד דולר
מחקר של חברת Sport + Markt: קבוצה בפרמיירליג הכניסה בעונת 2007/08 בממוצע 8.5 מיליון אירו ממרצ'נדייז. הליגה הספרדית שנייה, אחריה הבונדסליגה 80% מהרפליקות שנמכרו - של אדידס ונייקי
55% מסך המכירות הן מחוץ לארצות הברית וקנדה ליגת ה-MLB מוכרת הכי הרבה מוצרים - 3.3 מיליארד דולר בסה"כ התמלוגים שחוזרים לליגות ולספורטאים מהמכירות נאמדים ב-500 מיליון דולר
ארה"בדונלד טראמפהצוללתטרנדיםמסעדותסטארבקסעבודה בימי קורונהפאבים