לגלובס נודע כי חמשת מנהליה הישראלים של ראובני-פרידן מעוניינים לקבל שליטה מלאה על משרד הפרסום • המהלך צפוי להתאפשר בעקבות האסטרטגיה של אינטרפבליק לצמצם את פעילותה ולהתמקד ב־14 השווקים הגדולים בעולם
שר החקלאות אורי אריאל ביקש לשנות את פרוטוקול הדיון שנערך בוועדה ב-12 באפריל בענין העברת מכוון וולקני לצפון ■ ח"כ טרכטנברג: "מעולם לא שמעתי כזה דבר ועוד מפי שר כדי להכשיר מהלך"
למרות השלמת המכירה, משה ראובני ואודי פרידן צפויים להישאר פעילים במשרד במשך 3 שנים נוספות
וגם: מה עשה הסופר עמוס עוז במועדון העסקי-אקדמי של אוניברסיטת ת"א?
ראובני-פרידן זכה במקום הראשון בדירוג משרדי הפרסום של "פירמה" ■ פרידן: "אם 10 הפרסומאים הגדולים לא ירוויחו, לעם לא תהיה אפילו דירת שני חדרים"
זיו קורן וניב חורש, המשנים למנכ"ל ראובני-פרידן, מסבירים איך אחרי תקופה לא פשוטה קיבל המשרד 4 תקציבים, למה הם מעדיפים תוצאות בשטח על פרסים, ולמה נכנסו לדיגיטל באיחור
השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר
הצדדים משכו את התביעות ההדדיות שלהם ■ חברת המדיה יונייטד לא תיסגר ותמשיך לפעול כחברה "רדומה" לצד יוניון - חברת המדיה שהקים אורן יוניוב
בכירי עולם הפרסום הגיעו אמש לטקס הקקטוס ■ עם זאת, גמר הגביע אתמול באצטדיון ר"ג אמש וכן גמר ליגת האלופות שמתקיים הערב ברומא גבו מקבץ נעדרים: אייל חומסקי, ראובן אדלר, יורם באומן ואודי פרידן
יוניוב, שהחל את דרכו בענף כמנכ"ל ראובני-פרידן, טוען כי מטרת הפרסומים אודותיו ע"י אודי פרידן היא "להשפילו, לבזותו ולפגוע במשלח-ידו" טרם החלטת הממונה: בראובני הציעו לאיאן גודריץ' להחליף את יוניוב כמנכ"ל יונייטד
בצל הסכסוך בין השותפים בחברת המדיה יונייטד - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן - נערך ראובני-פרידן לחפש פיתרון לרכישת מדיה ללקוחותיו ישראל דיאמנט שימש עד לאחרונה כמנכ"ל חברת המדיה מיוז
אודי פרידןאינטרפבליקזיו קורןיוניברסל מקאןמשרדי פרסוםניב חורשראובני פרידן