פרס Albies מטעם הקרן של אמאל וג'ורג' קלוני הוענק לתנועת "נשים עושות שלום" על פועלן בתחום זכויות האדם • ביג מרכזי קניות רוכשת קניון בסרביה לפי שווי של כ-180 מיליון אירו • והמשקה של מסי מגיע לראשונה לישראל. כמה הוא יעלה? • אירועים ומינויים
לפני שלושה חודשים הודיעה כרמל קורפ כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב לרכישת מותג משקאות האנרגיה BLU מידי קבוצת SFS תמורת 450 מיליון שקל • הבוקר דיווחה החברה כי המו"מ בין הצדדים הסתיים ללא חתימה על הסכם
חברת המשקאות הבורסאית כרמל קורפ התקשרה במזכר הבנות לרכישת מותג משקה האנרגיה BLU בסכום הגבוה משמעותית אף משווי השוק שלה עצמה
המשרד להגנת הסביבה שוקל אי-הכרה בדיווח על יעדי האיסוף והמיחזור של חברת בלו לשנים 2019-2020 וקביעת תשלום כפל פיקדון בהיקף של כ-100 מיליון שקל • זאת, לאחר שהחברה לא סיפקה אסמכתאות מספקות לאימות דיווחיה על עמידה ביעדי האיסוף והמיחזור לשנים 2019-2020 ובהמשך לחקירה המתנהלת ברשות המסים ובמשטרה
חברת המשקאות תתחיל לשווק את משקה האנרגיה גם בקפריסין ■ בטמפו, שבשליטת ז'ק בר והיינקן, לא חושפים את המספרים במסגרת ההסכם: "תמורת ההפצה תהיה XL זכאית לשיעורים מסוימים מהרווח, כפי שהוגדר"
הכירו את המשקה האולטימטיבי שזוכה להתלהבות בארה"ב: בקבוק משקה מוכן לשתייה, הכולל את כל הוויטמינים, המינרלים, הפחמימות והחלבונים שהגוף צריך לקבל מארוחה מאוזנת ובריאה
הצצה לסיפורו מעורר ההשראה של האיש שהמציא משקה אנרגיה חדשני אשר הפך אותו למיליארדר, ואז החליט להגשים את חלום ולהשקיע בו 99% מההון העצום אותו צבר
מדובר בתערובת של תמציות צמחי מרפא מוכרות שנבדקה קלינית בשני ניסויים, ובשניהם היא נמצאה משפרת ערנות בשעות אחר-הצהריים לעומת מוצר דמה
רד בול הגיעה לפשרה עם תובעים שטוענים כי האמירה "רד בול נותן לך כנפיים" מהווה הטעיה - ותשלם 13 מיליארד דולר, או 10 דולר במזומן למי שקנה את המשקה בין 2002 ל-2014
בעסקה זו תנסה קוקה-קולה להרוויח מהעלייה בפופולריות של משקאות האנרגיה, ובפרט אלה של Monster, אשר צברו קהל צעיר נאמן
גליקמן יטפל גם ב-CRANERGY - משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית
תשיק משקה אנרגיה מבוסס חמוציות, באמצעות פריגת, תחת המותג "אושן ספריי"
המהלך של רד בול בא לאחר שנתח השוק בישראל של משקה האנרגיה הפופולרי ירד בשנים האחרונות, ברקע תחרות עזה מצד המותגים XL ו-BLU
אירוע "רד בל פלוגטאג" ייערך זו הפעם השלישית בשיתוף עם עיריית תל-אביב
בקמפיין נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני
הצעדים החדשים מגיעים על רקע אזהרה שפרסם מינהל התרופות האמריקני בעניין כמות הקפאין הקיימת במשקאות האנרגיה, המסכנת את הצרכנים
BLUאלרוןביגיקבי כרמלליונל מסימזכר הבנותמיזוגים ורכישותמיחזורמשקאותקרן קדמה