בכיר במשרד התקשורת: אין שאלה האם פעילות הטלוויזיה והסיבים של פרטנר וסלקום יוסדרו ברישיון - השאלה היא מתי
האמון של ציבור המשקיעים בחברות ציבוריות נסמך, בין היתר, על הידיעה שישנם לפחות שני דירקטורים המתפקדים כשומרי סף ללא כל זיקה לבעל השליטה • אבל ראוי לתהות מה מזה נשאר אם דירקטורים חיצוניים יוכלו להמשיך לעוד ועוד כהונות • יו"ר איגוד החברות הציבוריות בפרשנות על החברות הדואליות שפוסחות על שני הסעיפים
החברה ממתינה לקבלת הרישיון החדש של המיזם ממשרד התקשורת, אך הדבר לא מונע ממנה למכור עליו שירותים כבר עכשיו • מציעה ללקוחותיה בשוק הסיטונאי לעבור למיזם החדש באותם מקומות שישנה תשתית סיבים פרוסה של IBC
מחיר חבילת הטריפל הבסיסית יעמוד על 159 שקל לחודש, עלייה של 10 שקלים • חבילת הטריפל תעלה 189 שקל לחודש, ואחרי שנה המחיר יעלה ב–20 שקל • החברה החליטה כי לא תסבסד את נטפליקס בשלב זה, ויוצאת במבצע לחצי שנה של שירות הטלוויזיה שלה בלבד ב–69 שקל לחודש
החברה מגייסת פי 4 מנויים יותר מהמתחרים • סלקום, שהובילה את השוק בחודש שעבר בעקבות מבצע חד-פעמי, לא המשיכה החודש במומנטום והפסידה 2,320 לקוחות • פרטנר איבדה במאי 9,380 מנויים
(עדכון) - סלקום מדווחת כי מרבית אתרי האינטרנט שנפלו עקב התקלה בחוות השרתים של נטוויז'ן בראש-העין, עלו בחזרה ושבו לעבודה כרגיל
הרפורמות שהוביל משרד התקשורת גרמו לחברות הסלולר הוותיקות להשקיע בפרויקטים מורכבים ויקרים, שלא ברור כיצד יכסו את עצמם • הדוחות הכספיים האחרונים חושפים שוב כי החברות מתקשות להישאר עם הראש מעל המים, אבל הדירקטוריונים בינתיים לא עוצרים את הדהירה לתהום
תת-המדד העוקב אחרי מניות מדעי החיים הישראליות התרסק בחודש החולף בשיעור של 16.5%, בעיקר בהשפעת מניית טבע, שצנחה בשיעור של 43% • גם מניותיהן של חברות התקשורת הישראליות בזק וסלקום המשיכו לרדת
סלקום, פרטנר ופלאפון איבדו 82 מיליון שקל בהכנסות משירותי קצה, לעומת הרבעון הרביעי של 2018 • סלקום מובילה את טבלאות הנטישה ברבעון, עם שיעור נטישה של 11% ברבעון הראשון של השנה; המשמעות היא שסלקום מחליפה קרוב למחצית מלקוחותיה בכל שנה בממוצע
הטיפול של משרד התקשורת בשירות החדש של הוט - קצב גלישה של 500 מגה - מוכיח כי בדרך לאסדרה המשרד דואג לחלוקת העושר בשוק התקשורת - ולא לצרכנים • בדיקת המשרד העלתה כי המחיר הסיטונאי שגובה הוט מסלקום ופרטנר הופך את התחרות על הצרכנים לבלתי אפשרית
ההכנסות ברבעון הראשון השנה הסתכמו ב-928 מיליון שקל - קיטון של 0.5% לעומת הרבעון המקביל ב-2018 • המנכ"ל ניר שטרן: "עוצמת התחרות במגזר הנייד ממשיכה להשפיע לרעה על תוצאות המגזר"
מחירה החודשי של חבילת סלולר, 30–40 שקל, לא יאפשר לחברות בתחום לשרוד לאורך זמן • לאחר שסלקום ופרטנר הובילו לפני כחצי שנה מהלך להעלאת מחירים ונבלמו, המפעילות הגדולות החלו לגבות תשלום עבור שירותים נלווים • האם התא הקולי יהיה גלגל ההצלה של שוק הסלולר? • בדיקת "גלובס"
ההחלטה של סלקום לשתף פעולה עם נטפליקס עלולה לפגוע בתעשיית הטלוויזיה המקומית • פרשנות
תשיק ממיר ייעודי עם כפתור לנטפליקס ותשלב את הגישה לשירות מתוך האפליקציה שלה • המשמעות של צירוף נטפליקס לסלקום TV היא שכרגע yes היא החברה היחידה שלא מנגישה את התוכן של נטפליקס, והיא כנראה תעשה זאת כחלק מהמגמה • לא מן הנמנע כי סלקום תעניק הטבות כאלה או אחרות לכשיושק השירות
במסגרת ההסכם הקיבוצי חדש, עובדי סלקום יקבלו אופציות בתמורה לוויתור על תוספות שכר, והחברה תחסוך 54 מיליון שקל ב-EBITDA בתקופת ההסכם • עוד סוכם כי תקציב הרווחה יקוצץ משמעותית • במקביל גם שכר ההנהלה יקוצץ
במטרה לקדם את פריסת הסיבים האופטיים, נבחנת אפשרות להביא לשיתוף-פעולה כפוי באמצעות חוק ההסדרים בין בזק, פרטנר, סלקום והוט
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדניאל ספירדסק"ש (דיסקונט השקעות)הפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרפלאפוןפרטנרפרסומות