סלקום דורשת ממשרד התקשורת להורות לבזק למסור לה מידע על מבנה הרשת שלה ■ יחד עם זאת, סלקום מסבירה: "אנחנו רציניים בעניין השוק הסיטונאי, המטרה שלנו לסכם, אבל לא יכולים בלי לתכנן כאשר היא מסרבת להעביר לנו מידע"
השוק הסיטונאי: סלקום ובזק לא מצליחות להגיע להסכמה. פרטנר דווקא מתקרבת
אורי ליכט מעלה המלצה לסלקום ל"קנייה" מ"נייטרלי", ומצמיד לה מחיר יעד של 36 שקל - גבוה ב-32% ממחיר הפתיחה של המניה בבורסה בת"א היום
התקדמות במו"מ על ההסדרה הצפויה בתקשורת הקווית: פרטנר צפויה לקבל שליטה על השירות ללקוח מקצה לקצה, וכך מנתקת פרטנר את הלקוח מבזק והיא תוכל להציע לו שירות ישירות
שוק הסלולר רחוק מהתייצבות, התייחסו לעליות בסלקום ובפרטנר בזהירות
למרות הירידה ברווח ואובדן של כ-100 אלף לקוחות ברבעון אצל 3 המפעילות הסלולריות הוותיקות, זינקו היום מניות סלקום ופרטנר ■ סלקום איבדה ברבעון כ-29 אלף לקוחות, אך צפויה לקלוט בקרוב כ-60 אלף מנויי צה"ל חדשים
חרף ההרעה בתוצאות הכספיות של סלקום ופרטנר, מניותיהן עולות בבורסה ■ המנויים נוטשים, הרווחים נופלים, אך האנליסט ערן יעקובי מסביר: "יש שיפור בצרכי ההון; ממליץ לקנות את 2 המניות"
29 אלף לקוחות התנתקו ברבעון ■ הרווח התפעולי נפל ב-29% ■ ההכנסות ממכירת מכשירי סלולר צנחו ב-35% ■ המניה מגיבה בעליות, כנראה עקב צפי לדוח גרוע ■ צופה חיסכון מהתייעלות של כ-300 מיליון שקל במונחים שנתיים
רוחות המלחמה: משרד התקשורת מתכונן לתקלה גדולה של מפעיל סלולרי
זאת עד להשלמת תיק השירות ■ פרטנר וסלקום - הוט לא רוצה שוק סיטונאי
יקימו מועדון לקוחות על בסיס לקוחות סלקום ■ מדובר בטכנולוגיה המאפשרת תשלום ללא "גיהוץ" של הכרטיס, אלא רק ע"י העברתו מעל נקודת המכירה
חברות הסלולר הוותיקות דורשות ממשרד התקשורת שלא ישנה את מבנה שוק השיחות לחו"ל באופן שיסייע לשחקנים הקטנים
תלונה נגד סלקום שפורסמה ב"גלובס" עוררה סערה והציפה את המערכת בשלל תלונות על חברות הסלולר בגין הבטחות-שווא ■ האם נציגי השירות משווקים במכוון חבילות לא רלבנטיות, בידיעה שעוד חודש החברה תתנער מהן?
העובדים ממתינים להחלטת הדירקטוריון על חלוקת הבונוסים בגין רווחי 2011 ■ החברה עוברת תהליך התייעלות, ולכן לא בטוח שהעובדים יקבלו את הבונוס
גורמים בהוט: שתי החברות עסוקות בלבכות וליילל - במקום לעבוד ולהשקיע
בעקבות לחצים שמפעילות חברות השיחות הבינלאומיות 018 אקספון ו-019, מתגבשת הערכה במשרד התקשורת שיש למצוא דרכים כדי לסייע לחברות הקטנות לשרוד בשוק
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדניאל ספירדסק"ש (דיסקונט השקעות)הפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרפורטיסימופרטנרפרסומות