האתר כולל מחירים של 5,000 מוצרים בלבד
הן הקימו חברות קוסמטיקה, נתנו להן את שמן, וכיום הן מגלגלות מיליוני שקלים בשנה ■ הן מתרחקות מהרשתות הגדולות ופעילות בדיגיטל ■ היזמיות מספרות על האינטליגנציה הפיננסית שלהן, ומזהירות: אי-אפשר להגיע רחוק ב-6 שעות עבודה ביום ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"
היא גדלה בצל אם חולת נפש, שלא חיבקה אותה מעולם, אבל למדה להסתדר לבד ■ היום יש לחוה זינגבוים קו מוצרים של קוסמטיקה רפואית תחת שמה, המיוצא גם לארה"ב ולרוסיה ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"
תגובת ג'ונסון אנד ג'ונסון, יבואנית המותג לישראל: "מוצרי ניוטרוג'ינה נמכרים ב-40% הנחה או במבצעי 1+1, כך שהמחיר הסופי שונה ממחיר המדף שמוצג"
המשמעות: נסיקה של 40% במחיר המוצר, מבלי ליידע את הלקוחות ■ החברה: "במשך 7 שנים ספגנו את התייקרות חומרי הגלם"
הרשת מוצפת בבלוגים העוסקים בטיפוח ואיפור, הכוללים ביקורות, המלצות וכמובן סרטוני הדרכה שהפכו לפופולריים מאד ■ הנה כמה בלוגים שכדאי להכיר
מתכננת להגיע למכירות של 33 מיליון שקל למותג בתוך שנתיים
GlossyBox הוא מיזם קוסטמיקה אינטרנטי המציע לנשים "קופסת הפתעות" הכוללת מוצרי טיפוח בהתאמה אישית ■ סיגלר, שנחשב היום למו"ל המגזינים הגדול בישראל, מחפש לייצר סינרגיה עם פעילות מגזין "את"
וגם: בקבוצת הודיס בונים על הצלחת הרשתות הודיס, טופ טן וקרולינה למקה כדי להקים את הדבר הבא - Pricemark ■ ויצרני הטונה ושמן הזית מנסים להכין את הצרכנים לעליית מחיר, לא חשוב אם יש לכך הצדקה
כך מוכרים צעירים ישראלים מוצרי ים המלח לקשישים, אוטיסטים וחולים בסכומי-עתק בחו"ל
באירוע ישתתפו כ-50 מותגי קוסמטיקה, וצפויים להגיע אליו כ-70 אלף מבקרים
הסניפים החדשים, בהשקעה של 5 מיליון שקל, ייפתחו בקניון חוצות המפרץ בחיפה, בנצרת עילית, בבאר-שבע, בביל"ו סנטר ובקניון הזהב בראשל"צ
ערכת סבון מוצק לייצור ביתי, מתכונים לקרם פנים רוחני, שמנים ארומתיים המזוקקים מפסולת של עצים וסבון נוזלי אורגני ■ ההערכות: 7% מענף הקוסמטיקה בישראל מהווים את פלח השוק הטבעי הזה
ההסכם עשוי להניב לחברת סטרלט דרמה הישראלית הכנסות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים ■ שוק הקוסמטיקה מגלגל 40 מיליארד דולר בשנה
פוטומדקס, המספקת פתרונות לטיפולי עור, נסחרת לפי שווי של 280 מיליון דולר LCA האמריקאית, שנסחרת בנאסד"ק ומתמחה בניתוחי לייזר לשיפור הראייה, נמכרת בפרמיה של 34%, על אף שמדובר בחברה שמתקשה לצמוח ואינה רווחית
איל מקיאג'איפורטואלטיקהיבואיבוא מקבילמוצרי טיפוחעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאים