קוסמטיקה

כתבות אחרונות

 

טבע ישראל ו-AHAVA משיקים את המותג Clineral בהשקעה של 7 מיליון שקל

מדובר במותג דרמו-קוסמטיקה הכולל סדרת מוצרי טיפול וטיפוח לעור, המסייעים לסובלים מבעיות עור שונות

אילנית חיות ‏ 18.07.2010

לידיעת הטסים: בשמים, סיגריות ואלכוהול - הכי זול לקנות על המטוס

המוצרים בג'יימס ריצ'רדסון אמנם זולים יותר מאשר ברשתות בארץ, אך המחירים הכי משתלמים נמצאים דווקא על המטוס ■ שירות הדיוטי פרי החדש של ארקיע, המאפשר הזמנה מהאתר במחירים נמוכים במיוחד, טורף את הקלפים

אורלי פלג-מזרחי 13.07.2010

נדחתה תביעת אינטרקוסמא נגד קונצרן Puig ולילית קוסמטיקה

בתביעה בסך 20 מיליון שקל, שהוגשה ב-2005, טענה אינטרקוסמא כי הנתבעות הפרו את ההתקשרות עמה "בחוסר תום-לב קיצוני ובמטרה לנשלה שלא כדין מתפקידה כמשווקת הבלעדית של מותגי היוקרה של ‏Puig‏"

חן מענית 06.07.2010

מה ההבדל בין מוצרים דרמו-קוסמטיים למוצרי קוסמטיקה רגילים?

הם זולים יותר ממוצרי קוסמטיקה רגילים, ומספקים מענה כמעט רפואי לבעלי עור רגיש - אז מה הפלא שרופאי העור ממליצים על המוצרים הדרמו-קוסמטיים, וברשתות הפארם מפנים להם עוד ועוד מקום על המדף?

גליה שפרינג 24.06.2010

דווקא עכשיו: מורז צמחי מרפא חתמה על הסכם יצוא לטורקיה

מורז היא יצרנית ויצואנית של מוצרי קוסמטיקה טבעיים ■ החוזה, בהיקף של יותר מ-750 אלף דולר, נחתם בעקבות מו"מ שנמשך 3 שנים

מירב אנקורי 08.06.2010

סופט טאץ' השקיעה 10 מיליון שקל בפיתוח דור חדש של מוצרים

‎‎ההשקעה כוללת גם החלפת אריזות וחידוש הנראות בסניפים‏ וכן קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 4 מיליון שקל

‎‎שירות גלובס‏ 01.06.2010

המותגים ADAM ו-EVE עוברים לחברת לילית קוסמטיקה

היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית

אילנית חיות 01.06.2010

האם הנשים הישראליות מאמינות במוצרי קוסמטיקה כחול-לבן?

הישראליות סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים איכותיים, אך לא תמיד נאמנות להם ■ נשות העולם, לעומת זאת, מצביעות ברגליים - ומוצרי קוסמטיקה כחול-לבן עושים חיל בחו"ל ■ הבשורה: בארץ משלמים פחות על מוצרים אלה

מיכל רז-חיימוביץ' וגליה שפרינג 20.04.2010

בכיר בענף הקוסמטיקה והבישום: "אנחנו מתאבדים יחד עם כולם"

גם השנה, הקרב על מחירי הבשמים לקראת פסח מביא את המשווקות להציע ללקוחות מחירי רצפה הפסדיים ■ סופר-פארם שולחת ללקוח מחיר עדכני ב-SMS, וניו-פארם תתפרס באגרסיביות גם להנחות בכל תחום הטיפוח

אילנית חיות 16.03.2010

Sea of Life תמכור מוצריה על מדפי ענקית הקוסמטיקה SEPHORA

חתמה על שתי הזמנות ראשונות בהיקף 2.5 מיליון אירו ■ ל-‏SEPHORA‏, המחזיקה 515 סניפים ב-14 מדינות, מובטחת בלעדיות על שיווק המוצרים למשך שנתיים, והיא תשקיע מיליון אירו בקמפיין השקה בטלוויזיה ובעיתונות

דפנה הראל-כפיר 02.03.2010

רייטבלט: "שופרסל היא המתחרה הכי קשה של סופר-פארם"

מנכ"ל סופר-פארם מרוצה: המבצעים הביאו ב-2009 לגידול של 7.4% בהכנסות בישראל ל-3.2 מיליארד שקל ■ ומה לגבי המתחרות? אפריל איבדה מיקוד, ניו-פארם מעלה את מחירי השכירות בקניונים, ומגה בעיר היתה טעות

אילנית חיות 01.03.2010

לוריאל מורידה מהמדפים בארץ את המותג הלנה רובינשטיין

ההחלטה באה על רקע שחיקה במעמד המותג וירידה במכירות ■ באחרונה סגרה החברה גם את פעילות המותג ביותרם שבבעלות לוריאל העולמית ■ נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל: "לא נכשלנו, זו החלטה עסקית אמיצה"

אילנית חיות 09.02.2010

שוורץ קוסמטיקה טבעית תייצא לגיאורגיה, צ'כיה, ארה"ב ורוסיה

מרחיבה את פעילותה בחו"ל בתחום מוצרי טיפול וטיפוח טבעיים לתינוקות ■ היקף ההשקעה במהלך נאמד בכחצי מיליון דולר

שירות גלובס‏ 04.02.2010

Shiseido היפנית רוכשת את Bare תמורת 1.7 מיליארד דולר

Shiseido היא יצרנית מוצרי הקוסמטיקה הגדולה ביותר היפן עם פעילות ביותר מ-70 מדינות, כולל ישראל ■ מניות Bare צפויות לזנק היום במסחר בנאסד"ק שכן Shiseido הציעה לרכוש את המניות בפרמייה של כ-43% ממחיר הסגירה של מניית Bare אמש בוול סטריט

הלל קורן 15.01.2010

יעל גולדמן תוביל קמפיין נוסף ל-SeboCalm תמורת כ-40 אלף דולר

מדובר בקמפיין ארצי להשקת המוצר "SeboCalm Active" בהיקף של 2 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 07.01.2010

קרם דה לה קרם: מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים מגיעים לאלפי שקלים

מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול

גליה שפרינג 11.12.2009

   123456789101112131415   

   נמצאו 236 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 15