ההצגה "טרור" בקאמרי ובבימויה של שרה פון שוורצה, מזכירה שדיון פוליטי נוקב וטעון, יכול להית ענייני ולא פופוליסטי ■ ביקורת
גשר ממשיך לחבק את האוונגרד ומגיש את "מקבת, גרסה ללא מילים". הצגה בתנועה, שמגישה את האביר האפל בלי ניואנסים אבל עם המון עוצמה
מילים של חנוך לוין מצופפות את הנפש, מפלחות בה כמו להבים ומותירות אותה חבולה ומדממת משל היה איזה פצע פנימי להתפתל בגינו עד אין קץ ■ ביקורת
ההצגה "עושה כרצונו", עפ"י סיפורה הטרגי של אסתי וינשטיין ז"ל, יכולה הייתה להפוך להטפה המוקיעה חרדים. במקום זה היא בוחרת לספר סיפור מורכב באנושיות ראויה לציון ■ ביקורת
אחרי הצפייה ב"תדגימי" לא תשאלו יותר למה "היא לא התלוננה קודם", אלא תעריכו את האומץ שלה לעשות זאת
הבמאי גלעד קמחי מנסה לצקת את ארץ "גלעד" המצמיתה מ"סיפורה של שפחה", אבל התוצאה מאכזבת ■ ביקורת
גם בעונתה השנייה, "אל צ'אפו" מביטה אל סוחרי הסמים בגובה העיניים, ולא במבט מעריץ כמו האחות הגדולה "נרקוס" ■ ביקורת
"על מי ועל מה" בתיאטרון חיפה בהשתתפות איציק כהן, מיכאל מושונוב ואלמה דישי ■ מחזה מורכב ומתוחכם במסווה של דרמה קומית משעשעת - והתוצאה מצוינת ■ ביקורת
עידן אבישר הקים את תיאטרון הפרינג' בב"ש ובמשך שנתיים עבד בחינם ■ דקלה קיצוני, מנכ"לית תיאטרון דימונה "לא ישנה כל ראשון לחודש" ■ לשניהם ברור שמהפכות עושים מהשטח
הוא מוביל את ה-NBA בטריפל דאבלים, מועמד דומיננטי לתואר שחקן ההגנה של העונה, ויש לו את הפה הכי גדול בליגה (ורק נסו להשתיק אותו) ■ דריימונד גרין לוקח את גולדן סטייט ווריירס לעונה היסטורית
מתיאטרון השנה, דרך פריצת השנה ועד לשייקספיר של השנה - כמה נקודות לסיכום האירועים החשובים בתיאטרון הישראלי בשנה החולפת
"מר ורטיגו" בבימויו של עירד רובינשטיין היא הצגה מורכבת, מאתגרת ומעוררת מחשבה
המחזה "כבוד אבוד": מוסלמי, יהודי, שחורה ולבנה מנסים לנהל חיים בורגניים שגרתיים בניו-יורק
"סליחות" של חנה אזולאי-הספרי היא דרמה משפחתית בווליום גבוה אך אותנטי
הבמאי גלעד קמחי מגיש את "ביבר הזכוכית" של טנסי וויליאמס באיפוק המתבקש
ההצגה "10 דקות מהבית" נכנסת אל נפשו של רבין בימי חטיפת החייל נחשון וקסמן ז"ל
בית ליסיןהבימהטרורמוזיקהמחולמחזמרמירי רגבסמינר הקיבוציםקאמריתאטרון