אחרי איחוד האמירויות, יצרנית הטלפון מתמודדת עם חסימת שירותי הבלקברי גם בערב הסעודית
נוקיה, השומרת עדיין על המקום הראשון, מחזיקה בנתח שוק של 35% ברבעון השני של 2010, לעומת 37.2% ברבעון המקביל ■ סמסונג לעומתה רשמה עלייה קלה בנתח השוק שלה מ-18.9% ברבעון השני של 2009 ל-20.1%
אריק אלסטר, מנהל אגף ציוד הקצה בחטיבת השיווק באורנג', מסביר לי את מקור הבעיות
המכשיר יושק בנומבר ויהיה דומה בממדיו למחשב הלוח של אפל ■ באוגוסט תשיק החברה מכשיר בלאקברי חדש
המוצר של PowerMat הוא משטח טעינה, שמאפשר כיום הטענה אלחוטית של אייפון ונגני אייפוד של אפל ושל מכשירי הבלקברי של RIM
מהנעשה בשוק: HP רכשה את פאלם ■ מיקרוסופט תיכנס רשמית לשוק מכשירי הסלולר ■ אפל תשיק בחודש הבא אייפון חדש ■ מוטורולה בהליכי קאמבק ■ ונוקיה? היא עדיין שולטת בשוק - אבל מאבדת גובה
ב-3 החודשים הראשונים של 2010 נמכרו ברחבי העולם 54 מיליון טלפונים סלולריים חכמים - כ-18% מסך הטלפונים הסלולריים שנמכרו ברחבי העולם באותה התקופה ■ בנתח השוק העיקרי מחזיקות אפל ונוקיה
הבלקברי החדש של RIM מציע מעט שדרוגים לעומת קודמו ולכן הוא לא מומלץ למשדרגים, אבל הוא יתאים מאוד למי שמחפש מכשיר שמיועד בעיקר למיילים ■ המחיר סביר, והכי חשוב - המכשיר מותאם לעברית
נוקיה הפינית רכשה את החברה האמריקנית MetaCarta ■ יצרנית הבלקברי, חברת RIM הקנדית, רכשה את חברת התוכנה QNX במטרה "להמשיך ולהעצים את השילוב של חווית המשתמש בין טלפונים סלולריים חכמים לבין מערכות בידור המותקנות ברכב"
מכירותיה של ריסרץ' אין מושן עלו ברבעון הרביעי ב-18% ל-4.08 מיליארד דולר - הצפי היה ל-4.3 מיליארד ■ הרווחים זינקו ב-37% ברבעון הפיסקאלי הרביעי ל-701 מיליון דולר ■ לחברה 41 מיליון מנויי בלקברי
חדירת הטלפונים החכמים למגזר העסקי באירופה עלתה מ-47% ב-2008 ל-73% ב-2009 ■ המנהלים אמנם מעדיפים את בלקברי, אך סבורים כי iPhone איכותי יותר ■ בשוק הלפטופים ההעדפה היא למחשבים של דל
הסיבה: מכירותיה לרבעון הפיסקאלי השלישי של השנה תהיינה נמוכות מהמצופה ■ הסיבה המרכזית לחולשה הצפויה במכירות נובעת מאכזבה מקצב מכירות הטלפון החכם החדש מתוצרתה - webOS
למרות התחרות מצד iPhone, בלקברי וגוגל - נוקיה המשיכה לשמור על נתח השוק שלה ב-2009
מוטורולה, שהפסידה בשנים האחרונות חלק נכבד מנתח השוק שלה ל-RIM, טוענת כי רוב מוצרי החברה הקנדית מפירים לפחות פטנט אחד הרשום על שמה בתחום ניהול רשת אלחוטית בסלולר, ויסות אנרגיה וממשק משתמש
סמנכ"לי השיווק של המפעילות הסלולריות מדווחים ל"גלובס" על הטרנדים של השנה - וחושפים לראשונה את דעתם על עתיד ה-iPhone בישראל
כך צופה חברת המחקר אינפונטיקס ■ עוד צופים בחברה כי ב-2009 יימכרו 1.1 מיליארד טלפונים סלולריים, וכי נוקיה תמשיך להוביל את השוק ■ "לאפל יהיה קשה לשמור על נתח של 10% בתחום הטלפונים החכמים"