רענן סעד

רענן סעד, משנה למנכ
המשנה למנכ"ל ביטוח ישיר ולשעבר מנכ"ל פוגל-אוגילבי

כתבות אחרונות

 
יעקב הלפרין / צילום: אמיר המאירי

יעקב הלפרין: "אם עוצרים פרסום, משחקים לידיים של החמאס"

בעלי אופטיקה הלפרין מעיד כי בניגוד לרוב המפרסמים הוא המשיך לפרסם כרגיל ואף הגדיל את היקף התקציב ■ רענן סעד, המשנה למנכ"ל איי.די.איי שממשיכה אף היא לפרסם: "אנו סומכים על הזכיינים שלא יעלו ברייקים בימים קשים במיוחד"

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2014

"30% מביטוחי הרכב נעשים היום דרך האינטרנט והמובייל"

רענן סעד, המשנה למנכ"ל איי.די.איי (ביטוח ישיר) ולשעבר מנכ"ל פוגל-אוגילבי, לא מתנצל על הסערה שיצר קמפיין "שוקה": "אם סוכני הביטוח לא ישתנו - הם ייעלמו"

רון שטיין 20.02.2013
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

יוניברסל מתקפלת: תמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר

במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הצליחו לשכנע את חברת המדיה להמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר, ובכך שמרו אצלם את התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2012
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של ביטוח ישיר

‎‎גבר בישורת האחרונה על מקאן-אריקסון ■ תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 08.02.2012
AIG | לפני כולם

עלו לגמר: מקאן ובאומן בשלב הסופי של מכרז ביטוח ישיר

גלר-נסיס ושלמור-אבנון-עמיחי קיבלו הודעה כי הם מחוץ למירוץ ■ ב-2011 עמד תקציב הפרסום של ביטוח ישיר על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2012

ביטוח ישיר תפרסם ב"לילה כלכלי" ב-5 מיליון שקל

לפי ההסכם, שיהיה תקף לכל שנת 2011, בתוכנית בערוץ 10 תשובץ מדי ערב פרסומת של החברה במהלך ברייק פרסומת שלם

לי-אור אברבך 03.03.2011

באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"

אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2011

תקציב הפרסום של ביטוח "אישי ישיר" יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ואדלר-חומסקי שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2010 עמד התקציב על 18 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2011

"אפשר להפוך את HOT למותג אהוב, כמו סקס אחרי ריב גדול"

כשהטכנולוגיה כבר אינה ייחודית, וכשרמת השירות הגבוהה היא גם נחלתם של המתחרים - לא נותר למנהל המותג אלא לנסות להתקרב אל הקונים דרך הרגש ■ איך עושים זאת?

ענת כהן 13.10.2010