זאת בשל הטענות כי הטריד מינית ■ התוכנית אמורה לבחון כיצד המדינה יכולה לשפר את התנהלותה לטובת הציבור
התוכנית נמכרה בעבר לערוץ VOX הגרמני וזכתה לרייטינג גבוה
סגנונות הצפייה השונים משתקפים בנתונים השקה חלשה ל"בני ערובה" של ערוץ 10
בתוכנית "לוקחים קונטרול", ששידרה בימים האחרונים הזכיינית רשת, מופיעים התכנים, הסיסמה ולוגו הקמפיין של בנק הפועלים ■ שווי החשיפה: חצי מיליון שקל ■ רשת: "לוקחים קונטרול" כולה שלנו
מנכ"לי קשת, רשת וערוץ 10: "המלצות הוועדה מפלות לרעה את הטלוויזיה המסחרית ומיטיבות באופן פרדוקסלי עם הפלטפורמה הרב-ערוצית" ■ גם הכבלים והלוויין וארגוני המפיקים טוענים כי ההמלצות יפגעו בהם
תוכנית הריאליטי של קשת רשמה אמש 37.2% צפייה במשקי-הבית היהודיים - הנתון הגבוה לעונה זאת ■ בכך גבר "האח הגדול" על "הישרדות" של רשת, ששברה אף היא השבוע שיא עונתי עם 36.1%
גנון-עמית הצטרפה לזכיינית ערוץ 2 לפני כשנה ועסקה בניהול פרויקטים אסטרטגיים ובפיתוח חזונה של הזכיינית לשנים הבאות ■ לאחרונה פרש מרשת המשנה למנכ"ל הוותיק אילן טוביהו
זכיינית ערוץ 2 קשת פתחה פער, והיא הזכיינית המובילה; "המירוץ למיליון" של רשת היא התוכנית הכי נצפית ב-2015; וערוץ 10 אמנם שיפר את מצבו הכלכלי אך משלם מחיר בירידה ברייטינג
ועדת פילבר, בראשותו של מנכ"ל משרד התקשורת, אמורה לדון באסדרה חדשה של שוק המדיה הישראלי ■ דיוני הוועדה יוארכו עד למארס 2016
החשיפה הפרסומית האסורה לכאורה הייתה למעדן yolo של תנובה
מדובר בנתוני ההשקה הגבוהים ביותר אי-פעם לתוכנית, שזו עונתה הראשונה על מסך ערוץ 2
טוביהו: "אמשיך לשמש כיועץ חיצוני של החברה עם המון גאווה, אהבה וחברות"
זהו נתון גבוה יותר מפרק ההשקה הגבוה ביותר ששודר אי-פעם לתוכנית - "הישרדות VIP" ששודר בערוץ 10 במאי 2012 והגיע ל-30.2%
לפעמים נדמה שבסביבה שלנו הישרדות אינה עניין לשעשועוני טלוויזיה
"כפולים" של קשת השיגה רייטינג גבוה יותר מ"המדרשה" של רשת ■ שיא רייטינג לתוכנית "מהפכה במטבח"
רכבת ישראל מתעסקת לא רק בהסעת נוסעים, אלא גם לא מעט בתוכן שיווקי: מעל מיליון שקל בתוכניות של זכיינית ערוץ 2 רשת, מאות אלפי שקלים בתחנות הרדיו האזורי ותוכנית בערוץ הספורט שעלתה תחת השם "תחנות"
אילה חסוןחדשותחדשות 13טלוויזיהיורם אלטמןמינוי בכיריםערוץ 14קשת 12רייטינג תאגיד השידור "כאן"