שטרית מדיה גרופ

כתבות אחרונות

 

שטרית, y&r ופרסום אברהם מתמודדים על תקציב מרכנתיל

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של מרכנתיל דיסקונט עמד אשתקד על כ-1.6 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2014

הפרסומאי גיא וינברגר מצטרף כשותף לשטרית מדיה גרופ

לוינברגר הועברו 10% מהמניות והוא יופקד על הניהול המקצועי השוטף של משרד הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2014
חברון זלצמן | לפני כולם

תקציב הפרסום של יקבי כרמל עובר לשטרית מדיה גרופ

בשנתיים האחרונות עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2013
לעומק התודעה | לפני כולם

שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב של המרכז האקדמי ר"ג

וגם: משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב של המכללה האקדמית נתניה

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2013
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

רק שני משרדים ניגשו למכרז הפרסום של קופ"ח מאוחדת

באומן-בר ושטרית מדיה גרופ הגישו הצעות למכרז, אף שכלל דרישות לא שגרתיות

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2011

תקציב הפרסום של אוניברסיטת ת"א עובר לשטרית מדיה גרופ

טופל ‎עד כה בענבר-מרחב ■ ב-2010 פרסמה האוניברסיטה בהיקף ריאלי של כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 20.09.2011
מירס | לפני כולם

מירס בוחנת משרדי פרסום קטנים לטיפול בתקציב המותג

מדובר בתקציב נפרד מתקציב המותג הסלולרי החדש שאותו בונה החברה, לו יוקצה תקציב משמעותי ■ בין היתר נערכו פגישות עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ושטרית מדיה גרופ

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2011

תקציב הפרסום של פיצה האט יוצא למכרז

‎היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2010

המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב

"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות

חגית ברונסקי 24.05.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

רות שטרית מצטרפת למערך הפרסום של חברת ישפאר

שטרית מדיה גרופ יטפל בהשקה המחודשת של המותג הובר ובתקציבי מותגים נוספים שהעבירה חברת האם ברימאג לישפאר ■ צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר: "אנו מצפים להותיר חותם עמוק בשוק"

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2010

מדד "משרד הפרסום של השנה" קובע: אדלר-חומסקי & ורשבסקי במקום הראשון

גלובס tv מקאן-אריקסון מדורג שני, יהושע TBWA - שלישי ■ מפתיעה גדולה בדירוג: רות שטרית, אשתו של ח"כ מאיר שטרית, שמשרדה שטרית מדיה גרופ הראה צמיחה יוצאת דופן והגיע למקום השביעי ■ לדירוג המלא

ענת ביין 24.09.2009

משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?

רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף

אליאב אללוף 23.09.2009

7. שטרית-מדיה גרופ

בעיני רבים בענף הפרסום רות שטרית, מי שעומדת בראש שטרית מדיה-גרופ, היא נטע זר. אחת, שלמרות שנות הפעילות הרבות שלה, רבים מתקשים להבין אותה

23.09.2009

שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב הפרסום של יבואנית וודקה חורטיצה

היבואנית, חברת א.ג.ד.ת, מתעתדת להשקיע כ-3.5 מיליון שקל בהחדרת המותג, שיופנו לקמפיין הכולל טלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות ■ חלק משמעותי נוסף בהשקה יהיה אירועים ופעילויות יחסי ציבור

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2009

רשת AM:PM מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בהשקעה של כ-3 מיליון שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שיטרית מדיה גרופ, יעלה למשך 3 שבועות בערוצים 2, 10 ו-9

שירות גלובס 25.11.2008

   123   

   נמצאו 33 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3