שי אגסי, עידן עופר וניר גלעד; שחצנים, תאבי הון וצדקנים
זה לא חוכמה להגיד היום "אמרנו לכם, ידענו שבטר פלייס תיכשל"
תמי חוטובלי, בת הזוג של שי אגסי: "בטר פלייס שלמה 750 מיליון שקל מס ולא הרוויחה אגורה. זה חייב להיות שיא, גם במונחי האוצר" ■ "התייחסו לעמודי טעינה פרטיים כמו להרחבת מרפסת, ומנעו מבטר פלייס הקמת תחנות במיקומים נוחים"
החזון של שי אגסי, שהוביל להקמת החברה, נכון כיום כפי שהיה נכון לפני 5 שנים; אז למה בטר פלייס לא התרוממה?
היזם וממציא הדיסק-און-קי בראיון לגל"צ: "צריך להסתכל על החיים בפריזמה רחבה - תמיד יהיו כשלונות. צריך לשחרר, להתקדם, ובסוף יהיו הצלחות" ■ "על הרעיון עצמו לא הייתי מוותר" ■ על שי אגסי: "השיג הצלחות יפות, הוא יתעשת"
2 מאמרים פורסמו ב"גלובס" באוקטובר 2010 - שמואל חרל"פ מול שי אגסי ■ היום, עם קריסתה הרשמית של בטר פלייס, מקבלים המאמרים משמעות מיוחדת
מאז הקמתה הפסידה בטר פלייס כ-3 מיליארד שקל - חלקה של החברה לישראל בהפסד עמד על כמעט מיליארד שקל ■ מ-2007 גייסה בטר פלייס 850 מיליון דולר מהחברה לישראל, עידן עופר, HSBC, מורגן סטנלי וג'נרל אלקטריק
מי הגיעו לפתיחה של יריד Dress Code? ■ אילו נשות עסקים התגייסו לטובת עמותת "ילדים שלנו"? ■ וגם: דספינה שרמייסטר חוגגת יום הולדת, והפרוד מפרגן
מנכ"ל בטר פלייס לשעבר כותב בבלוג כי נהגי הרכב החשמלי בישראל מרוצים יותר מנהגי מכוניות הבנזין
הפסדיו של מיזם הרכב החשמלי של שי אגסי ועידן עופר יותר מהוכפלו ב-2012 ■ החברה לישראל: "כמשקיע מוביל בבטר פלייס אנו מרוצים מהתקדמותה בחודשים האחרונים, ונבחן בחיוב השקעה נוספת"
אגסי בפוסט בלינקדאין: קלינטון אמר לי ש"אתם צריכים למכור את המכונית בכ-3,000 דולר ואולי אף לתת אותה בחינם כדי להגיע לצרכן הממוצע, זה שיש לו מכונית בת 8 שנים ורוצה להחליף אותה"
מייסד בטר פלייס בהתבטאות פומבית ראשונה מאז שהודח: מאמין במודל העסקי של המכונית החשמלית ■ סירב להתייחס לנסיבות בהן עזב את בטר פלייס ■ אגסי עדיין מחזיק בכ-10% ממניות בטר פלייס
(עדכון) - תתמקד בטווח הנראה לעין בשוק הישראלי ובשוק הדני ■ עדיין לא ברור מה יעלה בגורל המיזמים בסן-פרנסיסקו, הוואי והמיזם לפיתוח רכב עם "הולדן" ■ הצעד מהווה חלק מתוכנית ההבראה של "בטר פלייס"
מי הגיעו לבית של דפנה אגסי כדי לשמוע את הרב אמסלם? ■ מי בירכו בפורום התשתיות? ■ וגם: למי ממליץ קובי לפידות להצביע בבחירות הקרובות?
הבעלים של החברה לישראל בראיון לשבועון סיני: "ההון המשפחתי שלנו לא יועבר לילדים אם הם לא יעבדו מספיק קשה" ■ "אגסי חכם ואני מחבב אותו. אבל בנייה ותפעול של חברה מצריכים כישורים שונים"
BDO זיו האפטבטר פלייס (Better Place)בית המשפט העליוןחדלות פירעוןמכוניות היברידיותמכונית חשמליתמשה קפלינסקיניסאןעידן עופררנו