חברות השילוט חוצות זהב ומרקעים עתרו לבית המשפט בדרישה לעצור את המכרז, שתוקפו ל-15 שנה עם אופציית הארכה ל-25 שנה
איגוד לשכות המסחר התכוון להציב שלט: "בעל עסק, ראש העיר שלך חולדאי שוב מעלה לך את הארנונה" ■ האיגוד: "זו סתימת פיות, העירייה משתמשת בכוחה השלטוני כדי למנוע את חופש הביטוי ולהגביל ביקורת על פעולותיה"
חברת שילוט החוצות Jcdecaux הודיעה כי החליטה להסיר את השלטים ■ במקומם יוצבו כרזות עם הכיתוב: "עכשיו, כשהמודעות ירדו - זה בידיים שלך"
חברת המסכים מדווחת כי ממוצע החשיפה היומי למסכיה עומד על כ-2 מיליון אנשים
ברעם פרסום מקורי זכתה מחדש במכרז של רשות שדות התעופה על הזיכיון לפרסום בשדות התעופה ובמעברי הגבול ב-9 השנים הקרובות
אורי נצר פורש אחרי 10 שנים שבהן ניהל את חברת שילוט החוצות רפיד ■ בראיון לרגל פרישתו הוא אומר: "היו ניסיונות של חדשנות בשילוט החוצות עם ברקודים ופלזמות. בסוף הלקוח רוצה דבר אחד: 'תנו לי את עצמי בענק, לבד ולהרבה זמן'"
5 שנים אחרי הדרמה שעורר מכרז שילוט החוצות בת"א, הענף שוב סוער בעקבות מכרז דומה ברמת-גן ■ על הפרק: טענות כלפי JC Decaux שזכתה במכרזים, ביקורת על עיריית ת"א ופנייה לשר הפנים שלא לאשר את המכרז החדש
חברת פרסום החוצות JCDecaux תציב בתחנות אוטובוס מרכזיות "שלטים מרעננים" של ספרייט, שיצננו את העוברים והשבים באמצעות נתזי מים עדינים
6 חברות פנו בעניין לשר גדעון סער ■ המכרז דורש השקעה של 10 מיליון שקל בשדרוג מבני הפרסום בעיר, והחברות טוענות כי רק ל-JcDecaux יש אפשרות כזו
זאת לאחר שברעם פרסום מקורי הודיעה כי לא תמשיך לנהל את הפרסום ברכבת ישראל, ולאחר שני תהליכי "קול קורא" נוספים שפרסמה הרכבת
ז'אן סבסטיאן דקו, מנכ"ל אזורי בחברת שלטי החוצות JC Decaux, מסביר מדוע זה עומד להיות העשור של שילוט החוצות, ולמה הוא מתוסכל מהענף בישראל
זאת עם פוסטרים לעמותת נט"ל ■ למקום השני הגיע אדלר-חומסקי עם פוסטר עבור אלרין, ובמקום השלישי זכה גיתם BBDO עם פוסטר של חוגלה KLEENEX
זאת אחרי שנתיים בלבד ■ עפ"י החוזה, החברה יכולה הייתה להחזיק בזיכיון הפרסום ברכבת עד 10 שנים ■ ברכבת שוקלים אם לצאת למכרז חדש
בחינה של קמפייני הבחירות מגלה כי כולם מבטאים את אותו המובן מאליו: אף אחד לא מעז להגיד משהו אמיתי או לגעת בנושא רגיש באמת
מטרת הפרויקט היא לעשות שימוש במרחב הציבורי להצגת אמנות בפני הקהל הרחב שלא תמיד מגיע לגלריות
זיכיון הפרסום ניתן ל-6 שנים בהיקף של למעלה מ-12 מיליון שקל ■ יו"ר הדיה, עופר גל: "הפרסום על הקיר כבר הוזמן לחודשים הקרובים"
בחירות 2021בנימין נתניהוגיוס עובדיםאירועים ומינוייםחוצות זהבמאנדיי.קוםמפלגת יש עתידעיריית ירושליםקמפייןתעמולת בחירות