שני כהן

שני כהן / צילום: תמר מצפי
שחקנית ובדרנית

כתבות אחרונות

 
אודי כגן בקמפיין 9 / צילום: צילום מסך מיוטיוב

עם בדיחות אבא ובלי הפקה גרנדיוזית, אודי כגן ו"9" משיגים את אהדת הצופים

שינוי הקו ודיוק השפה הפרסומית השתלם לחברת הביטוח, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההיעדרות של שני כהן ופנגו מהטבלה מוכיחה כי גם קומיקאי מוכשר יתקשה להחזיק קמפיין ללא כתיבה שנונה ומדויקת

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2022
שני כהן לפנגו. ישמרו לה חסד מהמותג הקודם? / צילום: צילום מסך

ישירו לנו סולו: גם בטרנד המזמר יש מי שהתעלו על עצמם

מדד הפרסומות המדוברות מציג עוד חודש מוזיקלי בו השירים השתלטו לנו על הברייק וניסו להתעלות על הריגושים שהציגו בחודש הקודם • היו מי שהצליחו להתבלט בין המזמרים, כמו אופטיקנה עם עומר אדם וסקאזי, ששידרגו את הטרנד למסיבה יוקרתית

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2021
רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך

הטרנד החדש: לגחך על כל מי ששר בפרסומות, ולעשות אצלך בדיוק את אותו דבר

העקביות והנוכחות הגבוהה של רותם סלע והפסנתר בהפסקות הפרסומות משגרות את טורנדו למקום הראשון הכפול - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • גישה דומה עובדת קצת פחות עבור שני כהן ופנגו

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2021

ביטוח ישיר נפרדת משני כהן, מהמרת על אודי כגן ומשנה את האסטרטגיה

בימים אלה מחליף מותג הביטוח 9 מיליון את הקו הפרסומי הוותיק בכיכובה של שני כהן, בקו חדש בכיכובו של אודי כגן • שניים מהאנשים שמאחורי השינוי, יגאל שמיר ומרב קליפר-פרץ, מספרים על עדכון שם המותג ל-9 ועל המוצר הדיגיטלי שמאחורי התהליך הדרמטי

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2021

פרסומות: 9 מיליון שוב האהובה, סופר-פארם הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של איקאה, בכיכובו של הדוור המזוהה ביותר בעולם - ניומן מ"סיינפלד" - הגיעה למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות ■ 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל במירוץ

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2016

שני כהן שולטת: 9 מיליון שוב הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון אהודה בעיקר על גברים, מסורתיים ודתיים-חרדים ■ בני 55 ומעלה אוהדים את פרסומות לטורנדו ולבזק

שירות גלובס 01.09.2016

קמפיין "שוקה" נפסל לפרסום: "משפיל את סוכני הביטוח"

השופט המחוזי אליהו בכר הוציא צו מניעה האוסר על ביטוח ישיר לצאת בקמפיין בו סוכני הביטוח מוצגים כנהנתנים, מיושנים ומאותגרים טכנולוגית ■ הטיל הוצאות בסך 351 אלף שקל על ביטוח ישיר ■ החברה: נערער לעליון

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2016

השבט עדיין חי ובועט

הרייטינג של "ארץ נהדרת" מוכיח שהישראלים עדיין אוהבים לצחוק על עצמם

ניר קיפניס 09.01.2014

חגיגות העשור

נדמה שככל ש"ארץ נהדרת" מנסה להתבדח יותר - כך היא מצחיקה פחות

ניר קיפניס 20.05.2013
ביטוח ישיר | לפני כולם

מיקי חיימוביץ' במו"מ לפרסום מותג ביטוח

צפויה לשמש כפרזנטורית של אחת החברות של קבוצת אי.די.אי, המחזיקה בין היתר במותגים ביטוח ישיר ו-9 מיליון

לי-אור אברבך ורון שטיין 29.02.2012

נשקיני קייט

החתונה המלכותית בלונדון הולכת להיות גדולה יותר, במונחי מדיה, מגמר המונדיאל

ניר קיפניס 28.04.2011

המחוזי דחה את הבקשה להוריד את קמפיין "9 מיליון" עם שני כהן

ביהמ"ש קבע כי אין מדובר בפרסומת שיש בה משום לשון הרע - וחייב את לשכת סוכני הביטוח לשאת בהוצאות שכר-טרחת עורכי דין בסך כ-25 אלף שקל

שירות גלובס 27.03.2011

לשכת סוכני הביטוח לביהמ"ש: להוריד את הקמפיין עם שני כהן

בפרסומת למותג הביטוח "9 מיליון" של ביטוח ישיר מופיעה כהן כמזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע (שוקה) טל" ■ לשכת סוכני ביטוח: "מדובר בפרסומת זדונית ומטעה"

רון שטיין 21.03.2011

לשכת סוכני הביטוח מאיימת בתביעה נגד שני כהן

מאיימת בתביעת לשון הרע נגד כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה מגלמת כהן את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל"

לי-אור אברבך 16.03.2011

ניסוי כלים: "ארץ נהדרת" שחררה באינטרנט מערכון ראשון של העונה

המערכון, מעין פרודיה על הסדרה "מחוברים", זכה ל-80 אלף צפיות באתר mako תוך 48 שעות

לי-אור אברבך 07.11.2010

המוציא רייטינג מן הארץ

"ארץ נהדרת", העונה השביעית, ו' 21:15, ערוץ 2

ניר קיפניס 31.12.2009

   12   

   נמצאו 18 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2