זאת לאחר שהלחם בפיקוח הוזל ב-15% ב-4 שנים ■ לפי העתירה, "למאפיות נגרם נזק שעלול לפגוע ביכולתן לייצר את הלחם בפיקוח. יש ליישם את החוק ולעדכן את המחיר ב-3.6%" ■ בעלי מאפיית ברמן: "אנו מייצרים את הלחם המפוקח במחירי הפסד משמעותיים"
לאחר שתיקה ארוכה שכפה על עצמו, נחום ביתן הודף את הטענות לקשיים, מספק הצצה לנתונים הכספיים ומדבר על רכישת מגה, המעבר לקופות בשירות עצמי, מועדון הלקוחות והשאיפה לשווק למכולות השכונתיות
עוד נמסר בהודעת משרד הבריאות כי "חברת יש מעוף בגליל מבקשת להבהיר כי בדיקות שנערכו בשבועות האחרונים בלולי החברה נמצאו תקינות לחלוטין"
קיים מגעים במקביל עם לאומי קארד, אך החליט בסופו של דבר להאריך את ההסכם עם ישראכרט תוך שיפור התנאים
אחרי שופרסל, גם שתי רשתות הקמעונאיות מגייסות את כוח הקנייה ואת היכולות הלוגיסטיות שלהן לטובת העסקים הקטנים ■ רמי לוי תספק סחורה ממרכז לוגיסטי במודיעין בהנחות של עד 40% ■ יינות ביתן חברה למיזם Free Market ותספק מוצרים בהנחה של 15%-20%
אנגלנדר, שכיהן כמנכ"ל חטיבת מזון טרי בחברה, יחליף בתפקיד את אייל דרור, שמונה למנכ"ל שטראוס ישראל
הצריכה עולה, שטחי המסחר גדלים, והרשתות מתרחבות - אבל זה עלול לסכן אותן ■ גם העלייה ברכישות באונליין מקלקלת את החגיגה ■ פרויקט מיוחד: עשור לריבית האפסית
בדיון התעורר ויכוח סביב הסעיף בתקנות לפיו ייאסר יבוא ללא בדיקות של מוצרים "רגישים" המיועדים לנשים בהיריון ולילדים ■ יו"ר ועדת הבריאות, ח"כ אלי אלאלוף: "אותי מעניינת בריאות הציבור לפני הכול. יוקר המחיה הוא בסדר עדיפות שני"
בעוד ענקית הסחר המקוון מקדמת את כניסתה לפעילות מקומית ישראל, שטראוס החלה למכור בפלטפורמה שלה את מוצרי מותג הסלטים "סברה" ■ במהלך פברואר בכירי קבוצת שטראוס, בראשם המנכ"ל, יבקרו במטה אמזון במטרה לבסס שיתוף-פעולה בין החברות
לפי הערכות, קבוצת יינות ביתן , שבשליטת נחום ביתן, תעמיד בקרוב את שירותי המרלו"ג שלה לשירות הקמעונאים הקטנים בענף המזון, בשיתוף-פעולה עם חברת free market
האיש שהחל את דרכו בחנות קטנה באשקלון, הפך אחרי רכישת מגה לאחד הקמעונאים החזקים בישראל ■ ואז החלו הצרות: שמועות על קשיים בתזרים, קשיים תברואתיים, סכסוך עם ספקים וחקירה בנוגע לקשריו עם ראש עיריית כפר-סבא יהודה בן-חמו | גלובס תחקירים
ביהמ"ש החליט לאפשר הקפאת הליכים לחברה עד 8 במארס, כדי לנסות למצוא משקיע ■ בימים האחרונים מתברר כי מצב החברה החל לתת את אותותיו גם בגזרת הלקוחות: הטלפונים במטבחי דקור מנותקים מתחילת השבוע, ולקוחות שהגיעו גילו משרדים סגורים
שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח
זיפ תרכוש בסכום של כ-5 מיליון שקל 18 מתוך 26 הסניפים של רשת האופנה סליו
קבוצת יוניון, זכיינית H&M ו-COS בישראל, תפעיל בישראל את חנויות DAISO JAPAN ■ שתי החנויות הראשונות של הרשת צפויות להיפתח כבר בקיץ הקרוב
פרופ' איתמר רז, יו"ר המועצה הלאומית לסוכרת, מקדם דוח רבעוני שיסקור את פעילות חברות המזון, לצד אפליקציה שתחשוף את המוצרים שיזכו לסימון אדום