תרי ישכיל

תרי ישכיל, מנהלת השיווק של פסגות / צילום: עינת לברון
סמנכ"לית השיווק של פרטנר. שימשה קודם לכן כמשנה למנכ"ל זאפ. כיהנה בעבר כמנהלת מערך הפרסום והשיווק בבית ההשקעות פסגות.

כתבות אחרונות

 
הישראלים מתחילים להסתגל ל־AI

סקר חדש מגלה שהישראלים מתחילים להסתגל ל־AI, אך לא בכל המקצועות

בין היתר, נשאלו המשתתפים באיזה תחום לדעתם ChatGPT יכול להחליף נציג אנושי בצורה הכי טובה, ואיזה מקצוע עלול להיפגע הכי הרבה כתוצאה מהתרחבות שירותי בינה מלאכותית • אירועים ומינויים

גלית חתן 24.07.2023
תרי ישכיל / צילום: איל יצהר

"כשאנחנו מנהלים כסף של לקוחות אין תחליף לאמפתיה ולמקצועיות אנושית”

תרי ישכיל, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח בבנק מזרחי טפחות, מבינה שהדרך להצלחה נעוצה בראיית האחר • "הערך שמוביל אותנו הוא האנושיות, זה לא רק סלוגן פרסומי"

נבו טרבלסי 23.02.2022
משה לארי, מנכ''ל מזרחי טפחות / צילום: אבשלום שושני

לארי עורך סבב מינויים ראשון בהנהלת מזרחי טפחות

שבי שמר, מנכ"לית בנק אגוד, תחליף את ישראל אנגל, מנהל החטיבה הקמעונאית של הבנק, שעוזב אחרי 17 שנה בתפקיד • תרי ישכיל תחליף את דינה נבות, שעמדה בראש החטיבה לשיווק ופרסום במשך כ-10 שנים

רועי ויינברגר 11.10.2021
גאוני יעל / צילום: תמר מצפי

מינויים חדשים בפרטנר: אורי גל - סמנכ"ל שיווק; יעל גאוני - סמנכ"לית תקשורת

גל שימש בעבר כסמנכ"ל שיווק בחברת yes ובאחרונה שימש כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט • גאוני שימשה כדוברת רשת 13

גד פרץ 25.07.2021
אבי צבי

מנהלת השירות של סלקום עוזבת את החברה ועוברת לפרטנר

מנכ"ל פרטנר אבי צבי מגייס את גלית שאקלו שעבדה עימו בעבר בנטוויז'ן, והיא תחליף את תרי ישכיל הפורשת בתפקיד סמנכ"לית השירות

גד פרץ 01.07.2021

מינוי בצמרת פרטנר: תרי ישכיל מונתה לסמנכ"לית השיווק

ישכיל, המשנה למנכ"ל זאפ, תחליף את עטרה ליטבק-שחם שסיימה את תפקידה לאחרונה

גד פרץ 16.08.2017
זאפ (ZAP) | לפני כולם

עוד מינוי בקבוצת זאפ: תרי ישכיל מצטרפת להנהלה

ישכיל, סמנכ"לית השיווק בפסגות, תמונה לתפקיד ניהולי בכיר בקבוצה ■ שלשום פורסם כי אילן צחי, לשעבר מנכ"ל הוט, ימונה למנכ"ל זאפ

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2015

סמנכ"לית בהפניקס: "התנהלנו בצורה חזירית מול הלקוח"

כך אמרה, בכנס פסגות בשיתוף "עדיף תקשורת", גלית בן-שמחון, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בהפניקס, והוסיפה כי כיום מדובר בעידן חדש בו מקסום הרווחים הוא אינו חזות הכל

שירות גלובס 03.03.2013

"הצרכן של היום לא רוצה לצאת פראייר בעיני עצמו"

תרי ישכיל, מנהלת מערך הפרסום והשיווק בבית ההשקעות פסגות, מנמקת את ההחלטה לצאת למהלך מיתוג מחדש ("האסטרטגיה התרחבה"), ומסבירה למה בחרה להתמקד דווקא ביתרון הגודל ("אי-אפשר לבנות טקטיקה עסקית על מחיר")

עירן פאר וליטל איסטמטי 09.05.2012