9 מיליון

כתבות אחרונות

 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

העליון הפך החלטת המחוזי: התיר את פרסום "קמפיין שוקה"

ניצחון לביטוח ישיר על לשכת סוכני הביטוח: שלושת שופטי העליון שדנו בערעור ראו בקמפיין של 9 מיליון את מה ששופט המחוזי סירב לראות בו - פרודיה ברורה ושקופה

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2017
קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2017
קמפיין בזק / צילום מסך

סקר הפרסומות: בזק הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו ילדים עם סטטיק ובן אל ירדה למקום השני בשני הדירוגים - אך בפערים קטנים מהמקומות הראשונים 

שירות גלובס 30.03.2017
קמפיין הוט / צילום מסך

חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2017
קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך

סקר הפרסומות: 9 מיליון - שוב הכי אהובה; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי נושפת בעורפה של שני כהן, בפער של פחות מ-1%

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

תואר כפול: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא זו של משרד החינוך להעצמת מורשת יהדות המזרח - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2017

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מחלבות גד למוצרלה פרסקה בכיכובו של השף אייל שני הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.2 מיליון דולר - אך הוא דורג רק תשיעי בזכורות ושביעי באהובות

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2017
קמפיין יס / צילום מסך

יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2017

סקר הפרסומות: 9 מיליון שוב הכי האהובה; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של yes הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, וסך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2017
קמפיין הגבינה של נעם / צילום מסך

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; נעם של טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2017
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

הכול ביטוח: 9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שני כהן והאסקימוסים חזרו למסך - ולצמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף הוא של הוט, שהגיע למקום השני בזכירה ובאהדה

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2017
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך

שוב: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הוט רושמת שיעורי זכירה גבוהים מעט מהמתחרה - אך yes מצליחה הרבה יותר בפרמטר האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2016

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה בשבוע החולף; בזק - הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק לבית החכם היא גם המושקעת ביותר ■ משרד הפרסום אדלר-חומסקי אחראי ל-4 פרסומות בדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2016
קמפיין הוט   / צילום מסך

9 מיליון בראש הפרסומות האהובות, הוט הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2016

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: לשתי הפרסומות נתוני אהדה וזכירות נמוכים מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת השבוע היא של הוט עם 2.1 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2016

הפרסומת החדשה של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes עדיין הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות של שבוע חוזרת הפרסומת בכיכובה של שני כהן לדירוג ■ הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן היא המושקעת ביותר בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2016

   12345678910111213   

   נמצאו 207 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 13