מהתגובות המשעשעות והציניות להתפתחויות בפרשת נתניהו-מוזס, דרך הפיגוע הנורא בירושלים שהצית שיח גולשים נוקב - ועד הפיצוץ ברכב של מרגול שגרר גל של ממים יצירתיים במיוחד ■ צפו בתוכנית "מה ברשת"
הרשעת אלאור אזריה מטלטלת את הרשת עם שלל תגובות והסתה פרועה במיוחד, וגם הפוסטים המצחיקים ביותר על רקע חקירת נתניהו שנפתחה השבוע ו"חוק השקיות" שנכנס לתוקף ■ צפו בתוכנית "מה ברשת" לסיכום האירועים הבולטים של השבוע
רק אתמול חוק השקיות נכנס לתוקף וכבר הרשת מלאה בממים, סטטוסים וניסיונות למכור את אוסף השקיות של סבתא במחיר מוזל ■ הנה כמה מהאהובים עלינו
כוח, ישירות ואפילו אלימות: מיהם האנשים הכי מאוזכרים ברשתות החברתיות ב-2016? ■ מהם הסיפורים שעשו את השנה, ומה הפך אותם לוויראליים באמת? ■ צפו בסיכום שנת 2016 ב"מה ברשת"
בחודש נובמבר דווקא משרדים קטנים יחסית הצליחו ליצור קמפיינים שזכו לתהודה הרבה ביותר: סודהסטרים בפרסומת נוספת עם דמויות מ"משחקי הכס", שימי תבורי בפרסומת לאבקת הכביסה קולון וקמפיין פוליטי לכאורה ליד2
מניתוח של Vigo עולה כי 12 אלף שיחות נוהלו ביממה האחרונה סביב המתקפה החריפה של נתניהו על דרוקר וערוץ 10 ■ "הנתונים מוכיחים שוב כי הרשת בישראל ימנית אפילו יותר ממפת ההצבעות"
מהלעג של הגולשים לנתניהו על רקע פרשת הצוללות, דרך ההסתבכות של אלון קסטיאל בפרשת התקיפות המיניות לכאורה ועד ההתבטאות האומללה של השבוע שחוללה סערה
הקמפיינים של רכבת ישראל ושל משרד החקלאות הגיעו למקומות הראשונים במדד הפרסומות המדוברות, והחיים האמיתיים של הדוגמניות נדחקו לתחתית הטבלה - אולם לא מעט מהשיח שהתעורר החודש ברשת היה שלילי
מבדיקה של Vigo מקבוצת יפעת עולה כי הרוב המוחלט של התגובות עסק בדיין ובנתניהו, ורק 9% מהם נגע לתחקיר עצמו של "עובדה" ■ כצפוי - בטוויטר נרשמה תמיכה רבה בדיין, בעוד בפייסבוק התמונה התהפכה
קמפיין המתיחות של תכשיטי רויאלטי, בכיכובה של ריטה ובאמצעות פרסום חברון-זלצמן, הגיע למקום הראשון במדד ■ קמפיין הגן הדיגיטלי של מזרחי-טפחות עורר אהדה, אך היקף השיח עליו היה נמוך יחסית
הפרסומות המדוברות בחודש האחרון פנו לצעירים ודיברו בשפתם ■ קסטרו, במקום הראשון, עשתה זאת עם הקולקציה לבית הספר, והמשטרה עשתה זאת בקמפיין גיוס מפתיע
עוברים לאינסטגרם: יותר ויותר קמפיינים מתבססים על הרשתות החברתיות, במיוחד בתקופת החופש הגדול ■ קמפיינים הפונים לנוער כמעט לא השתמשו במדיה מסורתית
הפרסומת למילקי מוס של רועי כפרי זכתה בפרגון הן מהברנז'ה והן מהציבור, למרות השקעה כספית נמוכה יחסית
כך עולה ממדד הפרסומות המדוברות ■ שירותי בריאות כללית השתמשו בפייסבוק לייב כדי להראות יום אחד בבית החולים בילינסון
"גלובס" משיק את מדד הפרסומות המדוברות של חברת Vigo וקהילת "מנהלי שיווק מצייצים", שמציג את הקמפיינים שזכו לחשיפה הגדולה ביותר במדיה החברתית