בפרסום זרמון-גולדמן מכחישים שמועות בענף הפרסום, לפיהן השותפים איילון זרמון והדר גולדמן עומדים בפני פרידה.
שלא לייחוס טענו מקורבים לשותפים כי בשבועות האחרונים אירע "פיצוץ" בין השותפים, בין היתר על רקע המריבה לפני מספר חודשים בין הדר גולדמן לספי שקד, מבעלי משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד.
כזכור, גולדמן ושקד נפגשו במסעדה והחלו להתווכח על תקציבים שונים של לקוחות. שקד טען בזמנו כי גולדמן דרש ממנו לא "לגנוב" לו לקוחות ואיים על חייו. לטענתו, גולדמן חבט בו. שקד הגיש תלונה במשטרה, אולם בסופו של דבר פרסם גולדמן הודעת התנצלות חתומה בשמו (ולא בשם המשרד).
לטענת המקורבים, הסיפור הותיר בין משקעים בין גולדמן לזרמון. עם זאת, המקורבים מעריכים כי גם אם השניים חפצים להיפרד, מדובר בסיטואציה מסובכת שכן קשה לקבוע את שווי המשרד. בענף מעריכים כי מבין השניים זרמון הוא זה שירצה להישאר בענף הפרסום - בעוד גולדמן, מוסיקאי מחונן, היה מוצא את דרכו בענף המוסיקה.
כאמור, בזרמון-גולדמן מכחישים בתוקף סכסוך או כוונה להיפרד. "מדובר בקמפיין שעושה מישהו על גבנו במטרה להחליש את זרמון-גולדמן", אומר הדר גולדמן בתגובה. אילון זרמון, מצידו, מסר: "אין משבר, אין סכסוך ואין שום כוונה להיפרד - הכל שקרים מרושעים. מערכת היחסים בין הדר וביני היא הרבה מעבר למערכת יחסים עסקית - אנחנו חברים, משפחה".
זרמון-גולדמן הוקם ב-1999 בבעלות משותפת שווה של הדר גולדמן ואילון זרמון. בסוף 2007 חתם המשרד על הסכם ייצוג עם סוכנות הפרסום DDB. על לקוחות המשרד נמנים בין היתר חברת הביטוח AIG, סיטרואן, אופנת פוקס, סוני-אריקסון, פייזר, ד"ר פישר ועוד. המשרד סיים את 2008 במקום התשיעי-עשירי בטבלת משרדי הפרסום, עם היקף פרסום של 120.5 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.