ענבר-מרחב-שקד וגלר-נסיס מתמודדים על תקציב הפרסום של לי קופר

התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי

ההתמודדות על תקציב פרסום של לי קופר נכנס לישורת האחרונה: ל"גלובס" נודע כי שני משרדי פרסום, גלר-נסיס וענבר-מרחב-שקד, הגיעו לשלב ההצעות המסחריות בניסיון לזכות בתקציב. בשלב זה מסתמן כי המשרד שצפוי לטפל בתקציב הוא גלר-נסיס.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט בחברת קונספט שיווק, זכיינית המותגים לי קופר ובלו בירד בישראל, על הפסקת ההתקשרות עם משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, והחל סבב שיחות פגישות עם מספר משרדי פרסום, ביניהם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער, LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי וגלר-נסיס שהצטרף בהמשך.

כאמור, לשלב הסופי הגיעו גלר-נסיס וענבר-מרחב-שקד, כשהגורם המכריע בשלב זה הוא ההצעה המסחרית. עבור גלר-נסיס, שמסתמן כזוכה, עשויה הזכייה לשמש נחמה מסוימת, לאחר שאיבד לפני מספר חודשים את כל תקציב קבוצת הוניגמן הכולל את המותגים הוניגמן ו-TNT.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של קונספט שיווק עמד ב-2008 על כמיליון דולר במחירי מחירון, ומתחילת 2009 (עד ספטמבר) על כמיליון דולר במחיר מחירון.

לי קופר הוא מותג בריטי שנוסד על-ידי מוריס קופר בשנת 1908, ומשווק ב-70 מדינות ברחבי העולם. בארץ משווק לי קופר כ-14 שנה.

בשנים הראשונות לפעילותה בישראל ביצעה קונספט שיווק את הפעילות הפרסומית באופן עצמאי, אך עם הגדלת ההשקעה הפרסומית של כל חברות האופנה בפרסום הצטרפה אליהם גם קונספט שיווק, והתקשרה עם יהושע TBWA. לאחר 5 שנים התקציב הועבר לפוגל-אוגילבי.

במקביל התרחבה הקבוצה גם לתחום אפנת הגלישה, באמצעות המותג בלו בירד, שהפך להיות מנוע הצמיחה של הקבוצה. גם המותג בלו בירד מטופל בפוגל-אוגילבי.

בחודשים האחרונים קיימה החברה שיחות גישוש עם לפחות שניים מהמשרדים בעשירייה הראשונה, אך המהלך לא צלח, מאחר שרוב משרדי הפרסום הגדולים מטפלים בתקציבי אופנה מנוגדי אינטרסים. זו גם הסיבה שבהתמודדות על התקציב לא ניצב בשורה הראשונה משרד הפרסום אדלר-חומסקי, אלא אחת מחברות-הבנות שלו - LEAD.

בגלר-נסיס העדיפו שלא להתייחס לידיעה.

בקונספט שיווק אמרו כי לא יגיבו בנושאים אסטרטגיים.