משרד הפרסום גלר-נסיס זכה ב
תקציב הפרסום של
לי קופר - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודד בשלב הגמר גם משרד הפרסום
ענבר-מרחב-שקד.
גלר-נסיס טיפל עד לאחרונה בתקציב אחר מתחום האופנה - הוניגמן ו-TNT, אך תקציב הוניגמן עבר ליהושע TBWA, ותקציב TNT עבר לבאומן-בר-ריבנאי.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט בחברת קונספט שיווק, זכיינית המותגים לי קופר ובלו בירד בישראל, על הפסקת ההתקשרות עם משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, והחל סבב שיחות פגישות עם מספר משרדי פרסום, ביניהם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער, LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי וגלר-נסיס - שהצטרף בהמשך וכאמור זכה בתקציב.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של קונספט שיווק עמד ב-2008 על כמיליון דולר במחירי מחירון, ומתחילת 2009 (עד ספטמבר) על כמיליון דולר במחיר מחירון.
לי קופר הוא מותג בריטי שנוסד על-ידי מוריס קופר בשנת 1908, ומשווק ב-70 מדינות ברחבי העולם. בארץ משווק לי קופר כ-14 שנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.