מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע, HOT - הפרסומת האהובה

המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות

הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות - "את דוחה" - היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, שעלה השבוע לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, רשמה שיעורי זכירה העומדים על 10.5%. שיעורי זכירה אלה דומים לממוצע הזכירות החצי-שנתי, העומד כעת על 10.6%. ברשימת הפרסומות הזכורות מדורגת הפרסומת במקום הרביעי, עם 12.7% אהדה.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי "ההסבר לשיעורי הזכירה הגבוהים יחסית ולעובדה שכבר בשבוע הראשון לשידורה מדורגת הפרסומת במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות, נובע מההמשכיות בקמפיין של בנק מזרחי-טפחות. בקמפיין של הבנק הצופה עובר יחד עם דביר את כל התהליך של המעבר לבנק החדש - החששות, ההתלבטויות ובסופו של דבר המעבר עצמו, ובכך נוצר החיבור וההזדהות של הצופה עם דביר, מה שמניב שיעורי זכירה ואהדה גבוהים יחסית".

את טבלת הפרסומות האהובות מובילה השבוע הפרסומת של HOT עם 19.9% אהדה. הסרטון, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, דורג בשבוע שעבר במקום השני בטבלה. שיעורי אהדה אלה דומים לממוצע האהדה החצי-שנתי, העומד כעת על 19.5%. ברשימת הפרסומות הזכורות מדורגת הפרסומת במקום השמיני עם שיעורי זכירה העומדים על 4.0%.

חברת הלוויין yes מתמקמת אף היא גבוה בשתי הטבלאות - הן בזכורות והן באהובות. הפרסומת באמצעות מקאן-אריקסון משודרת זה השבוע הראשון. הזוג הנשיאותי אובמה מניב שיעורי אהדה גבוהים יחסית העומדים על 18.5% ושיעורי זכירה העומדים על 9.4%.

ההצלחה של הפרסומת באה על רקע השקעה תקציבית נרחבת, כאשר הפרסומת של yesהיא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, כאשר סך ההשקעה בה עומד על כ-2.8 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

שתי פרסומות רושמות השבוע הישג על אף שלא שודרו בכלל: הפרסומות של פלאפון באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי ושל אסם לחטיף ביסלי באמצעות גלר-נסיס PUBLICIS.

השבוע 6 פרסומות הנכללות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות (yes, בנק מזרחי-טפחות, בזק, טרה מולר, HOT ותנובה יופלה) נכללות גם ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה תקציבית (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מזרחי טפחות