ענבר-מרחב-שקד מצטרף למכרז על תקציב מי עדן

זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד מתמודד גם הוא על תקציב הפרסום של חברת מי עדן. זאת בנוסף למשרדי הפרסום יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO - כך נודע ל"גלובס".

התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר (במחירים ריאליים), טופל ב-5 השנים האחרונות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

יצויין כי מבין 3 המשרדים, רק ראובני-פרידן שייך למערך הפרסום של מי עדן, היות שהוא מטפל בתקציבים של תפוזינה ו-RC קולה, שניהם מבית יפאורה תבורי. מנגד, גיתם מטפל בתקציב פפסי, ששייך לחברת טמפו המתחרה ביפאורה, ויהושע מטפל בתקציב פרימור.

המשרד שיזכה בתקציב יצטרך לפעול למיתוג מי עדן בשוק המים המינרליים, באופן שיבדל אותו מהמתחרים. זאת, משום שהמותגים בשוק עדיין נתפסים בציבור כמוצרים גנריים.

מי עדן מחזיקה בנתח שוק כללי של 45% בשוק המים המינרליים בישראל. חברת מעיינות עדן נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב ונמצאת בבעלות משפחת נפתלי והציבור.