גיא קלנר ימונה למנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל

קלנור שימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ■ ליאו ברנט הוא שמו החדש של משרד הפרסום רגב-קויצקי שנמצא בבעלות קבוצת פובליסיס‏

‎‎נמשכים השינויים בקבוצת פובליסיס ישראל: ל"גלובס" נודע כי גיא קלנר, מי ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן, ימונה לתפקיד משרד הפרסום רגב-קויצקי או בשמו החדש ליאו ברנט ישראל.

קלנר אמור היה להצטרף בימים אלה לקבוצת פובליסיס בתפקיד רוחבי של סמנכ"ל פיתוח עסקי, ולעבוד בכפוף ליו"ר הקבוצה, יורם באומן. עם זאת, באחרונה התחולל בקבוצה שינוי לא צפוי: הדר גור אריה, ששימשה בשנתיים האחרונות כמנכ"ל רגב-קויצקי, החליטה לפרוש מתפקידה, ולכן מונה קלנר לתפקיד.

כפי שנחשף ב"גלובס", קלנר פרש מתפקידו כמנכ"ל ענבר-מרחב-ניסן לאחר כהונה של 3 שנים, כשהבין שלא יוכל להפוך לשותף שווה במשרד.

‏באחרונה החל משרד הפרסום רגב-קויצקי לעבור מעין מהפך, לאחר שעבר לבעלות מלאה של סוכנות פובליסיס הבינלאומית. זאת, לאחר שעסקת הרכישה של באומן-בר-ריבנאי כללה את מניותיו ברגב-קויצקי וכן את רכישת המניות של עדי קויצקי, שהפך עם השלמת העסקה למנהל שכיר.

באומן החל לרכוש מניות ברגב-קויצקי ב-2003, וכשהחליטה המייסדת השנייה יפית רגב לפרוש, היא מכרה את מניותיה לקבוצת באומן, שהחזיקה עד לעסקה עם פובליסיס ב-60% מהמניות.

העסקה עם באומן שיקפה החלטה של פובליסיס העולמית לנסות למקסם את מעמדה בישראל וליצור חברה מובילה. הצעדים הראשונים שנעשו היו ניסיון לשקם את גלר-נסיס שזכתה לשם חדש - פובלסיס ישראל, ולהנהלה חדשה.

אבל באמתחתה של פובליסיס נותר מותג נוסף שמצא בית חדש: ליאו ברנט - מותג שעבר מספר גלגולים בישראל. תחילה בחיבור עם ראובני-פרידן ובהמשך, לאחר היעדרות של מספר שנים, בחיבור עם גלר-נסיס, עד שהפך בסופו של דבר להיות מעין מחלקה לניהול תקציבים מנוגדי אינטרסים של גלר-נסיס, שהפך בעצמו לפובליסיס.

עתה חובר ליאו ברנט לרגב-קויצקי ומביא עמו נדוניה של תקציבים בינלאומיים בהיקף של כ-15 מיליון שקל - פרוקטר&גמבל , פיליפ מוריס וסמסונג.