yes משיקה את השידורים בטכנולוגיית 4K ללקוחות ב-VOD

תמכור את ממיר ה-"4K UltraHD" שמאפשר שידורי טלוויזיה ברזולוציה של פי 4 מאיכות ה-HD המשודרת היום ■ השירות יכלול תכנים שיתרעננו על בסיס חודשי: סרטים, סדרות, הופעות חיות, סרטי טבע ועוד

כחצי שנה אחרי שהכריזה על ממיר ה-"4K UltraHD" שמאפשר שידורי טלוויזיה ברזולוציית 4K של פי 4 מאיכות ה-HD המשודרת כיום, חברת yes משיקה היום (ד') את השידורים ללקוחות ב-VOD. השירות יכלול תכנים שיתרעננו על בסיס חודשי: סרטים, סדרות, הופעות חיות, סרטי טבע, תצוגות אופנה ועוד.

השידורים באיכות 4K יתאפשרו לאחר ש-yes סיימה ניסוי עובדים ולאחר מכן ניסוי משתמשים רחב. 

yes חתמה על הסכם עם אולפני Sony לשידור הסרטים החדשים מהקולנוע שמפיצה החברה ועשרות סרטים אהובים מכל הזמנים. בחודש הקרוב תעלה בבכורה סדרת המתח "כבודו", הפקת המקור הראשונה בישראל המשודרת באיכות 4K UltraHD, ובהמשך השנה תשודר ב-4K העונה השנייה והמצופה של "פאודה".

השירות מושק עם ממשק המשתמש החדש של yes, הכולל פיצ'רים כמו שירות החיפוש Global Search, המאפשר לבצע חיפוש חכם ומהיר על כלל התכנים הזמינים לצפייה; תושק פונקציית Start Over מורחבת המאפשרת צפייה של עד 3 תכנים אחורה.

לדברי החברה, ממיר ה-yes Ultra הוא בעל יכולת הקלטה של 6 ערוצים בו-זמנית בנוסף לערוץ צפייה שביעי, יש בו נפח אחסון של 1,000 ג'יגה, והוא כולל את שירות ה-Prime-Time המאפשר לחזור בזמן שבוע אחורה ולצפות בכל התכנים בשעות צפיית השיא בשני ערוצים שונים לבחירה.

הממיר החדש מוצע החל מהיום במקום ממיר ה-yesQuattro בתוספת של 10 שקלים על החבילות הקיימות כיום עם הממיר המקליט מסוג yes MaxTotal.

שירות ה-4K UltraHD הוא ללא תשלום נוסף, כמו גם התכנים בשירות, מלבד סרטי הקולנוע שהם בעלות של 22.9 שקל.