תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

אלטרנטיבה למגדלים: הצפון הישן של ת"א מתחדש - לגור באווירה שלווה ורגועה במרחק קצר מההתרחשות האורבנית

גל של התחדשות עירונית עובר על האזור השקט והנחשב • הסיבות לכך מגוונות – מהקרבה למרכזי התרבות בעיר וללב הפועם שלה, דרך הרחובות המטופחים וגינות המשחק לילדים ועד פארק הירקון שנמצא במרחק הליכה

סלון בדירה בפרויקט תמ''א 38/2 ברח' לואי מרשל 2-4, תל אביב. הדמיה להמחשה בלבד / הדמיה: 3Dvision
סלון בדירה בפרויקט תמ''א 38/2 ברח' לואי מרשל 2-4, תל אביב. הדמיה להמחשה בלבד / הדמיה: 3Dvision

הכתבה בשיתוף קבוצת ברוש

ת"א מובילה בהתחדשות עירונית. מנתונים ראשוניים של הרשות להתחדשות עירונית לסיכום שנת 2021, עולה כי אחת מכל חמש דירות שקיבלו היתר בנייה במיזמי התחדשות עירונית בשלוש השנים האחרונות נמצאות בתל אביב. ממצא מפתיע נוסף שעולה הוא שבעוד שבפרויקטי פינוי בינוי היה מדובר על 705 דירות בלבד, הרי שבפרויקטים במסלול תמ"א 38 ניתנו רק בתל אביב לבדה כ-8,700 היתרים.

אחד האזורים בתל אביב שהביאו את העיר למקום ראשון בהתחדשות העירונית הוא הצפון הישן - מאזורי הביקוש הגדולים בעיר ובארץ בכלל. האזור משתרע מנחל הירקון בצפון, דרך כיכר המדינה ועד שדרות שאול המלך בדרום ובין רחוב אבן גבירול במערב לנתיבי איילון במזרח, והוא מספק לתושביו חוויה של טבע עירוני באזור שקט ונעים למחיה לצד מרחב אורבני פעיל.

היתרונות העיקריים המביאים לביקוש הרב למגורים באזור הם הקרבה הגבוהה למרכז תל אביב ולהתרחשות האורבנית וכן לנתיבי איילון לשם יציאה מהעיר; כמו כן, מציע הצפון הישן גישה נוחה לתחבורה ציבורית (ובעתיד לרכבת הקלה). הרחובות נאים, שלווים ומעוטרים בבתי קפה וחנויות בוטיק. האזור מטופח, משופע בגינות משחק וכמובן, פארק הירקון נמצא עבור תושביו במרחק הליכה. כך המקום מאפשר לדייריו להגיע בקלות לבתי קפה שכונתיים, לצאת לריצה מהנה בפארק, לצפות בהצגה בתיאטרון הקרוב, ועוד.

על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2020 רשם מחוז תל אביב שיא בהתחדשות עירונית עם 54% מהתחלות הבנייה בארץ - כאשר האזור הפעיל יותר הינו הצפון הישן עם קרוב ל-200 פרויקטים המקודמים בו. ומיהם הרוכשים החדשים בעיר? ממחקר אותו ערכה הכלכלנית הראשית באוצר לרבעון השלישי של שנת 2021 עולה כי אלו הם בעיקר הייטקיסטים, אנשי פיננסים, ומשפטנים אשר רכשו בשנה החולפת את הדירה הראשונה שלהם במחירים של 4 מיליון שקל ויותר, בעיקר באזור תל אביב.

מאמינים בצפון הישן

מרבית חברות הנדל"ן מקדמות בצפון הישן פרויקט בודד, לא כך הדבר במקרה של קבוצת הנדל"ן ברוש, שאחראית על מספר רב של פרויקטי תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), אותם היא מקדמת ובונה במקביל תחת הקונספט לחיות את תל אביב BY BROSH. כרגע נמצאים בשיווק שני פרויקטים הממוקמים ברחובות בלוך ולואי מרשל בתל אביב, ומדובר בסך הכל ב-3 בנייני בוטיק עם עשרות יחידות דיור חדשות.

קבוצת ברוש מציגה: התחדשות עירונית בצפון הישן של ת"א - לפרטים על הפרויקטים הקליקו כאן>>

בנוסף, החברה משווקת ובונה גם את פרויקט מגדלי צהלה בנאות אפקה וכן נמצאת בתהליכי יזמות של שלושה בניינים נוספים בצפון הישן ברחובות: ויצמן 33-35, יהודה המכבי 30-30א' ופישמן מימון 16.

פרויקט תמ''א 38/2 ברח' בלוך 34-36, תל אביב. הדמיה להמחשה בלבד / הדמיה: 3Dvision
 פרויקט תמ''א 38/2 ברח' בלוך 34-36, תל אביב. הדמיה להמחשה בלבד / הדמיה: 3Dvision

בבלוך 34-36 - במקום הבניין הישן בבית מספר 36 ברחוב, מוקם בימים אלה בניין בוטיקי ומודרני בן 16 יח"ד בתכנון משרד MY Architects, בראשותם של האדריכלים יואש ינקוביץ ומרק טופילסקי. בנוסף, בבניין הצמוד (בלוך 34) ייבנה בניין יוקרתי בן 27 יח"ד, גם הוא בתכנון משרד MY Architects. צמד בנייני הבוטיק הללו ממוקמים בין כיכר רבין לבין כיכר המדינה, ונמצאים במרחק הליכה רגלית מהלב הפועם של תל אביב. "הודות לכך שבכל בניין יש מעט דיירים יחסית - 16 דירות בלבד בבלוך 36 ו-27 דירות בבלוך 34, הנפרסות על פני 8 קומות - הדיירים ייהנו מקהילת שכנים מצומצמת ואינטימית ומתחושת פרטיות", אומר ניר ברוש, בעלי קבוצת ברוש.

ברחוב לואי מרשל 2-4 - החברה תקים במקומם של שני הבניינים הישנים, צמד בנייני בוטיק הכוללים 9 קומות כל אחד ו-43 יחידות דיור חדשות. "מדובר בצמד בניינים ייחודי, במיקום יותר צפוני ברובע, כמעט בצמוד לפארק הירקון, בסביבה ירוקה, שקטה ופסטורלית, במרחק הליכה מרחובות ראשיים כמו אבן גבירול ויהודה המכבי (כיכר מילאנו)", מציין ניר הוא מוסיף כי הפרויקט מתכתב עם אדריכלות העיר הלבנה של תל אביב, עם סגנון הבאוהאוס הייחודי שהוכר ע״י אונסק״ו כאתר מורשת עולמי. "בחרנו בעיצוב, מודרני ומעודכן, שבה בעת שומר על עקרונות המודרניזם והבאוהאוס".

פרויקט תמ''א 38/2 ברח' לואי מרשל 2-4, תל אביב. הדמיה להמחשה בלבד / הדמיה: 3Dvision
 פרויקט תמ''א 38/2 ברח' לואי מרשל 2-4, תל אביב. הדמיה להמחשה בלבד / הדמיה: 3Dvision

- יש לא מעט פרויקטים כרגע בצפון הישן, מה מייחד את אלו שלכם?

"כמה וכמה דברים עומדים לזכותנו. ראשית לקבוצת ברוש ניסיון של כשלושה עשורים בבנייה של פרויקטים הנדסיים מורכבים. מאז הקמתה, כבר בנינו יותר מ-500 אלף מ"ר ביותר מ-200 פרויקטים, ביניהם מגורים, קניונים, מסחר, תעשייה, משרדים, מלונאות, דיור מוגן, מבני ציבור, מתקנים ממשלתיים וצבאיים.

"שנית: מעבר לניסיון העשיר שלנו אנו גם היזמים וגם המבצעים של הפרויקטים, מה שמקנה לרוכשים ולדיירים הקיימים ביטחון ושקט נפשי. השילוב של יזמות וביצוע מאפשר לנו להעניק ללקוחות גמישות מלאה בתהליך העבודה - החל מהמפגש הראשון דרך תכנון הדירה, קבלתה וגם לאחר מכן. הצוותים שלנו מתאימים עצמם לכל פרויקט על פי האפיון המיוחד שלו ובכל שלב לאורך הדרך תמיד תהיה לדיירים כתובת אחת".

מאחר ושוק הנדל"ן אינו הומוגני - וכולל קהלים מגוונים בעלי מטרות שונות, החליטו בחברה להתמקד בזוגות צעירים, הייטקיסטים, משפחות שרוצות מרחב משפחתי פרטי באזור שקט שקרוב למרכז העיר - ולהציע להם קולקציות בהתאם. "כל אחד יכול למצוא בשני הפרויקטים דירה שמתאימה לסגנון חייו", מסביר ניר. "קולקציית INVEST שלנו כוללת דירות 2 חדרים להשקעה במחיר של החל מ-2,930,000 שקל, קולקציית URBAN - דירות בנות 2-4 חדרים החל מ-3,950,000 שקל וקולקציית FAMILY - דירות גן ייחודיות
החל מ-5,590,000 שקל".

"בשורה התחתונה, אנו מציעים שני פרויקטים ייחודיים, במרחק הליכה מכיכר המדינה, כיכר רבין וכמה וכמה מרכזי תרבות ופנאי בעיר. כשלכך מתווספים הייחודיות והסגנון, האינטימיות הנובעת ממיעוט הדיירים באופן יחסי, ולבסוף התכנון האדריכלי המרשים והמפרט האיכותי". "זהו אזור נחשק מאוד בקרב משפחות צעירות שרוצות לרכוש או לשכור דירה במקום הכי נגיש בתל אביב", מסכם ניר.

קבוצת ברוש מציגה: התחדשות עירונית בצפון הישן של ת"א - לפרטים על הפרויקטים הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988