תפסיקו למכור מוצרים ושירותים, תתחילו למכור ערכים התקופה הנוכחית קוראת לנו לביצוע שתי פעולות חיוניות - הגדרה מדויקת של החותם האישי והארגוני שלנו, תוך הבנת הערכים העמוקים שאנחנו רוצים להסב לסביבה שלנו, ומנגד גמישות התנהגותית המייצרת אפשרויות הנגשה של זמן ומקום חדשניים תוך הפנמה שכולנו עוברים שינוי הרבה לפני הקורונה, בשנת 2016, בימים כתיקונם אשר שכחנו משכבר הימים, יצא הבנק של אנגליה, שאינו רק בנק אלא אחד ממוסדות המחקר הכלכלי ה... המשך 02/11/2020, 14:13
ששת הכלים שחייבים ללמוד בימים אלה, על פי עולם החדשנות שש אסטרטגיות מעולם החדשנות שיכולות להיות מצע לחשיבה אחרת באינטגרציה הנדרשת כעת יותר מתמיד בין עולם החינוך והתרבות העולם, כפי שהכרנו אותו, השתנה. בשפת החדשנות היינו אומרים "אנחנו בעיצומה של תקופת שיבוש - DISRUPTION". המנטרות המוכרות של התמודדות ... המשך 21/10/2020, 06:03