לקבוצה יש חמש זרועות שמתמחות באיסוף מידע תקשורתי, בקרת פרסום, מכרזים, Vigo (מדיה חברתית) ומחקרי מדיה. באחרונה, הקימה החברה את "מחקרי 360", שמנתחים את השפעת הפעילות בתקשורת, בפרסום, בדיגיטל ובסקרים. בשנה האחרונה, ברוח הזמן, שיפרה הקבוצה את יכולות הניטור ברשתות החברתיות, בדגש על רשתות שעד כה לא ניטרה כמו אינסטגרם וניטור פרסומות בפייסבוק ובאפליקציות מובייל. באמצעות חברת Vigo, הקבוצה פועלת גם בשוק הניטור/מחקר של הרשתות החברתיות בישראל.
הילה מירוני