הכתבה בשיתוף UMI
בתקופה של חוסר ודאות ביטחונית, שמביאה עימה חוסר ביטחון כלכלי המלווה בריביות גבוהות ועליות מחירים באולמות התצוגה, לא פשוט לרכוש רכב חדש. למרות זאת, אחת לכמה שנים יש צורך להתחדש ברכב חדש, משום שרכב חדש מאפשר שקט נפשי, רכב חדש מספק בטיחות גבוהה יותר, ובנוסף מגיע לכל אחד ואחת מאיתנו להתפנק אחרי תקופה מאתגרת וממש לא פשוטה. בזמן שיבואני הרכב, שכמה מהם עמוסים במלאים של רכבים חדשים, מציפים את הצרכנים בשלל הצעות, עשינו סדר וריכזנו עבורכם ארבע עסקאות מעניינות ומשתלמות לרכבי פנאי מונעי בנזין:
שברולט טריילבלייזר - החל מ-145,990 שקלים
הטריילבלייזר הוא רכב פנאי קומפקטי מבית שברולט, שזכה למחיר מבצע אטרקטיבי במיוחד ומספק תמורה מצוינת למחיר. הטריילבלייזר בדור הנוכחי מציג עיצוב אגרסיבי, המספק קריצה לאח הגדול - הבלייזר. בחזיתו של הטריילבלייזר שוכן מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטר המפיק 155 כ"ס נמרצים, שמסוגלים להזניק אותו מעמידה ל-97 קמ"ש תוך 8.5 שניות בלבד. רכב הפנאי קומפקטי של שברולט מציג מרחב פנימי נדיב, עיצוב חיצוני קשוח, והוא משווק בישראל ב-2 רמות גימור: LT ,LS+. כבר בגרסת הבסיס תקבלו אבזור נדיב ומספר אלמנטים חיצוניים הכוללים, בין היתר, מערכות בטיחות אקטיביות, תאורת יום LED, מערכת מולטימדיה מקורית עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ועוד.
שברולט טריילבלייזר / צילום: רונן טופלברג
לפרטים נוספים על שברולט טריילבלייזר הקליקו כאן>>
יונדאי קונה - החל מ-149,990 שקלים
רכב פנאי נוסף במחיר אטרקטיבי הוא הקונה, שמשווק בישראל בדורו השני. הדור הנוכחי זכה לעיצוב מודרני והוא מציע ממדים גדולים יותר ומרווח פנימי עדיף על הדור הקודם עם מערכות טכנולוגיות עדכניות. גרסת הכניסה, הפרימיום, מציגה מנוע טורבו-בנזין חסכוני בנפח 1.0 ליטר המפיק 120 כ"ס ומספק ביצועים סבירים: 11.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. במידה שזה לא מספיק לכם, גרסאות הפריים והפריים פלוס המאובזרות יותר, מונעות באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר. כדי ליהנות ממנו תיאלצו להיפרד מ-12,000 שקלים נוספים ולהגיע לתחנות הדלק לעיתים תכופות יותר.
שברולט טראקס - החל מ-154,900 שקלים
רכב פנאי קומפקטי נוסף מבית שברולט הוא הטראקס, שמשווק כעת בישראל בדורו השני. דור זה זכה לעיצוב ספורטיבי נאה למדי, הנמצא במשבצת דומה לצד הקופרה
פורמנטור שמחירו יקר משמעותית. הטראקס מציג אורך של 454 ס"מ ובסיס גלגלים של
270 ס"מ, מה שמספק מרחב פנימי נדיב למדי בנוסף לתא מטען גדול המסוגל להכיל 725 ליטר. הטראקס משווק בישראל בשתי רמות גימור: RS1 ו-RS2, כאשר רמת הגימור
הבכירה כוללת מגוון תוספות וביניהן: בקרת אקלים אלקטרונית, מפתח חכם, מושבים בריפוד עור סינטטי, יחידות תאורה מסוג LED, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד. את הטראקס מניע מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 139 כ"ס והוא מספק ביצועים טובים למדי וכוח זמין.
מיצובישי אקליפס קרוס - החל מ-161,900 שקלים
הצעה מעניינת נוספת המגיעה ממיצובישי היא האקליפס קרוס, רכב פנאי קומפקטי
שמבחינת גודלו ממוקם בין המיצובישי ASX ובין המיצובישי אאוטלנדר. הנקודה הבולטת, תרתי משמע, באקליפס קרוס היא העיצוב החיצוני של חלקו האחורי, שפוגם במקצת בשימושיות שתא המטען מציע בהשוואה לרכבים מקבילים בקטגוריה. האקליפס קרוס מוצע בישראל בלא פחות מ-6 רמות גימור, כאשר כולן מונעות על ידי מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 152 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה אשר יחד מזניקים את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.5 שניות.