כמו בתי האופנה בחו"ל, גם בתי האופנה המקומיים הפנימו ששילוב כוחות מעצים את הקולקציה ומשדרג את המותג ■ קבלו מקבץ של שיתופי-פעולה אופנתיים במיוחד
דניאל בוברוף, האיש שאחראי על רכישת טכנולוגיות חדשות עבור אתר האופנה ASOS, מסביר כיצד המציאות המדומה תאפשר לשפר את חווית הקנייה מהבית, ומתאר את הקשר בין פאשניסטיות למתכנתים
במחלקת המחקר של גולדמן זאקס ממליצים "קנייה" על מניית Men's Wearhouse במחיר יעד הגבוה ב-13% ממחיר השוק
הקולקציה האביבית החדשה של רונן חן, המונה כ-40 פריטים, בנויה על שני סיפורים מרכזיים, היוצרים יחד מראות ייחודיים, בוהמייניים ופרקטיים
במסגרת ההסכם יוקמו בסניפי המשביר מתחמים למותג על שטח של 60 מ"ר, וישווקו דגמים בלעדיים
הירידים "שופוני" ו"דרס קוד" שיתקיימו בסופי השבוע הקרובים יהפכו את סיבוב השופינג לחוויית הפנינג ■ "גלובס" עושה סדר בקלחת המקומית של ירידי האופנה
מי שמחשיבה את עצמה למתלבשת אורבנית מעודכנת, קרוב לוודאי שתשמח לאמץ לארון הבגדים שלה כמה פריטים מהקולקציה האביבית החדשה של סאקס
מגמת סנדלי הגלדיאטור, בהשראת רומא העתיקה, צוברת תאוצה הקיץ ומתפתחת לכיוונים מתוחכמים במיוחד ■ העונה מדובר באינסוף של וריאציות וגירסאות, שהופיעו גם על מסלולי האופנה של המעצבים הנחשבים
עונת האביב היא שעתו היפה של הדנים - בד כותנת דריל קשיחה שהתפרסם בזכות מכנסי הג'ינס הפופולריים - והזדמנות מצוינת ליישר קו עם המגמה
הרשת, שתפנה לצעירות בגילאי 17-25, תמנה עד סוף השנה 12 חנויות ■ מנכ"ל דלתא ישראל: "רשת FIX פונה לקהל שונה לחלוטין שאני לא פוגש בחנויות דלתא" ■ בהמשך מתכננים בדלתא לפתוח לרשת סניפים בחו"ל
סבב שבועות האופנה בעולם הוא הזדמנות מצוינת למפגן כוח, יצירתיות וסטייל של בתי האופנה הגדולים והמשפיעים ושל המעצבים המובילים והחשובים ■ הנה כמה מהמנצחים הגדולים
בין אם מדובר בהוצאה הגיונית או מופרכת, קשה להתכחש לקסם של קולקציות בגדי הילדים לעונת אביב-קיץ 2015 ■ מקבץ חדשות על הפריטים האביביים שישלימו את המלתחה של הקטנטנים
עפ"י חברת פנטון, הסמכות הרשמית העולמית בענייני צבע, ועפ"י מסלולי התצוגות בעולם, אלה הם הצבעים שיככבו במלתחה הנשית באביב הקרוב ■ מה בפלטת הצבעים העונה, ואיך לאזן את המשוואה הססגונית?
קולקציית ALL FOR CHILDREN של H&M, באווירת היער הקסום, מציעה שלל רעיונות יצירתיים לתחפושת מקורית בפורים, עם שפע של פריטים מתוקים שישמשו אתכם היטב גם בהמשך עונת האביב
הסטארט-אפ Take&Make פונה לבלוגריות בתחום ה"עשה זאת בעצמך" שפועלות בערוצי יו-טיוב שונים, ומציע להן אפשרות לייצר כסף מהפופולריות שהן צברו ברשת
למרות שהקולקציה החדשה של גולף לקיץ 2015 אינה חדשנית או אמנותית במיוחד, היא מסמנת הצהרת כוונות ראשונית של החברה לשינויים מרחיקי לכת בעשייה האופנתית שלה
בגדיםכרטיסי אשראינייקינעלייםסוף עונהעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה